W każdej kategorii nominowane zostały jedynie 3 kampanie z całego świata, które wykazały świeże spojrzenie, przyniosły ponadprzeciętne efekty oraz realizowały działania z wykorzystaniem najlepszych praktyk w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Pełną listę finalistów można zobaczyć tutaj.
– Nominacje w konkursie SEMPO to dla nas wielkie wyróżnienie, z którego jesteśmy bardzo dumni. Tym bardziej cieszy, że nasze projekty są w stanie tak skutecznie rywalizować na arenie międzynarodowej – mówi Tomasz Sąsiadek, Client Service Director w Bluerank.
Zobacz również
Bluerank otrzymał nominacje w następujących dwóch kategoriach:
- Najlepsza Kampania Paid Search przeprowadzona dla Sportowysklep.pl – „How to run an effective Christmas Sale Campaign „;
- Najlepsza Kampania SEO przeprowadzona dla DOZ.pl – „How to become an absolute online pharmacy leader with relevant organic traffic „.
Sportowysklep.pl to jeden z największych resellerów m.in. takich marek jak Adidas, Nike i Reebok w Polsce, z którym Bluerank współpracuje od 2012 roku. Do konkursu SEMPO zakwalifikowała się kampania z grudnia 2015 roku, kiedy to agencja przeprowadziła bardzo skuteczne działania Paid Search, dotyczące świątecznej wyprzedaży. Jury doceniło efektywność działań w gorącym okresie przedświątecznych wyprzedaży, wzmożonego zainteresowania asortymentem sklepu, ale i intensywnych działań konkurencji.
Współpraca Bluerank z DOZ.pl to już 7 lat wspólnej historii. Konsekwentnie realizowane działania SEO, przyczyniły się do tego, że DOZ to obecnie niekwestionowany lider w swojej kategorii. Na uwagę zasługuje fakt, że wcześniejsze działania Bluerank dla tego klienta były już 3 razy z rzędu nominowane w innym prestiżowym międzynarodowym konkursie European Search Awards.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Laureatów konkursu SEMPO Global Awards poznamy 10 marca podczas Forum w San Diego. Bluerank będzie tam reprezentować Tomasz Sąsiadek, Client Service Director. Liczymy, że wróci z dwoma statuetkami!
Słuchaj podcastu NowyMarketing