TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampanię digital zawodów Volvo Trucks Driver Challenge 2018 poprowadzi ASAP&ASAP Communication

Volvo Trucks Driver Challenge 2018 to wyjątkowe zawody dla najlepszych kierowców ciężarówek, którzy przejadą jak najdłuższą trasę w jak najkrótszym czasie, zużywając przy tym – co najważniejsze – jak najmniej paliwa. Krótko mówiąc: to wyzwanie dla najoszczędniejszych mistrzów kierownicy.
O autorze
1 min czytania 2018-03-14

Na potrzeby kampanii, agencja ASAP&ASAP Communication stworzyła intuicyjny serwis www, będący platformą kwalifikacyjną. Odbędzie się na niej pierwszy etap kwalifikacji oraz konkurs dla fanów marki. W kolejnym etapie odbędą się testy praktyczne w całej Polsce, a w czerwcu widowiskowy finał mistrzostw. Główna nagroda jest wysoka – to bon wakacyjny na 20 000 złotych. We wrześniu natomiast odbędzie się finał międzynarodowy w Göteborgu, w którym reprezentant Polski zmierzy się z zawodowymi kierowcami z całego świata.

„Branża samochodów ciężarowych jest ogromnym beneficjentem szeroko pojętego marketingu. Dlatego na bieżąco śledzimy trendy i z zadowoleniem obserwujemy coraz ciekawsze efekty naszych działań w digitalu. Dzisiaj ciężko jest już wyobrazić sobie markę, która nie dociera precyzyjnie do target grupy w Internecie, dlatego w przypadku tworzenia innowacyjnej akcji marketingowej wybór był wręcz oczywisty, postawiliśmy na digital”. – komentuje Wilhelm Rożewski, Head of Marketing and Communications w Volvo Trucks Poland

Oprócz serwisu www, ASAP&ASAP poprowadzi również kampanię display oraz szeroką komunikację zawodów w social mediach. „Volvo Trucks Driver Challenge 2018 to kolejny etap naszej współpracy z Volvo Trucks. Współpracy, która przynosi coraz ciekawsze i coraz bardziej spektakularne efekty” – komentuje Jacek Redźko, chief creative director ASAP&ASAP.

ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie reklamowe. Agencja pracuje dla takich marek jak Ceneo.pl. Biedronka, Tidal, Beckers, Jeronimo Martins, Esaliens (dawniej Legg Mason), Dacia (Renault), Roche iagnostics, Green-up, Frontline (Boehringer-Ingelheim) i Renault Trucks.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj