Na potrzeby kampanii, agencja ASAP&ASAP Communication stworzyła intuicyjny serwis www, będący platformą kwalifikacyjną. Odbędzie się na niej pierwszy etap kwalifikacji oraz konkurs dla fanów marki. W kolejnym etapie odbędą się testy praktyczne w całej Polsce, a w czerwcu widowiskowy finał mistrzostw. Główna nagroda jest wysoka – to bon wakacyjny na 20 000 złotych. We wrześniu natomiast odbędzie się finał międzynarodowy w Göteborgu, w którym reprezentant Polski zmierzy się z zawodowymi kierowcami z całego świata.
„Branża samochodów ciężarowych jest ogromnym beneficjentem szeroko pojętego marketingu. Dlatego na bieżąco śledzimy trendy i z zadowoleniem obserwujemy coraz ciekawsze efekty naszych działań w digitalu. Dzisiaj ciężko jest już wyobrazić sobie markę, która nie dociera precyzyjnie do target grupy w Internecie, dlatego w przypadku tworzenia innowacyjnej akcji marketingowej wybór był wręcz oczywisty, postawiliśmy na digital”. – komentuje Wilhelm Rożewski, Head of Marketing and Communications w Volvo Trucks Poland
Zobacz również
Oprócz serwisu www, ASAP&ASAP poprowadzi również kampanię display oraz szeroką komunikację zawodów w social mediach. „Volvo Trucks Driver Challenge 2018 to kolejny etap naszej współpracy z Volvo Trucks. Współpracy, która przynosi coraz ciekawsze i coraz bardziej spektakularne efekty” – komentuje Jacek Redźko, chief creative director ASAP&ASAP.
ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie reklamowe. Agencja pracuje dla takich marek jak Ceneo.pl. Biedronka, Tidal, Beckers, Jeronimo Martins, Esaliens (dawniej Legg Mason), Dacia (Renault), Roche iagnostics, Green-up, Frontline (Boehringer-Ingelheim) i Renault Trucks.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell