Kancelaria EuroLege pokazała nową odsłonę swojej strony internetowej – www.eurolege.pl. To serwis, który w przyjazny użytkownikom sposób przedstawia wiedzę dotyczącą postępowań antywindykacyjnych. W jego ramach publikowane są między innymi treści tworzone we współpracy ze specjalistami z agencji ContentHouse. Nadrzędnym celem prowadzonych działań z zakresu content marketingu jest przede wszystkim edukacja w zakresie dostępnych form oddłużania oraz możliwości uzyskania kompleksowej pomocy prawnej na rzecz konsumentów w sporach z instytucjami finansowymi.
Specjaliści z ContentHouse wspierają kancelarię także w działaniach public relations, których celem jest promowanie oferty usługowej kancelarii oraz budowanie jej wizerunku eksperta, przede wszystkim w relacji biznes-klient.
Zobacz również
Po stronie ContentHouse działania prowadzone są przez zespół PR & Content Marketing pod kierownictwem Michała Grzebyka. Za całokształt działań contentmarketingowych odpowiada Jolanta Gwóźdź, senior content marketing executive. Koordynacją projektu i komunikacją z Klientem zajmuje się Diana Barczyk, account manager.