Wystarczy wejść na stronę, wybrać lokalizację oraz zaznaczyć zgodne cechy i zainteresowania z listy dostępnych – aplikacja od razu wskaże, czy z szefem salonu i zespołem znajdziemy wspólny język! Kampania dotyczy 40 salonów w Polsce.
– Kampania skierowana jest do osób młodych, które na co dzień korzystają z urządzeń mobilnych, żyją w świecie nowych technologii, lubią wyzwania, a co za tym idzie – cenią sobie prosty i atrakcyjny model rekrutacji. Kandydaci do pracy już na początkowym etapie mogą się przyjrzeć sylwetkom szefów i zespołów i na tej podstawie zdecydować, z kim chcą pracować. Bo przecież zrozumienie, dobra atmosfera i komunikacja w pracy to podstawa – podkreśla Anna Kulawik – szefowa Komunikacji i Employer Brandingu z Empiku.
Zobacz również
Każdy kandydat do pracy ma określone pasje i zainteresowania i na stronie akcji Empiku może znaleźć potencjalnego szefa i współpracowników, z którymi znajdzie wspólny język. Ktoś może lubić mocne gitarowe riffy albo zaczytywać się w fantastyce lub być wege. Ktoś inny nie wyobraża sobie dnia bez odcinka Przyjaciół, Breaking Bad lub Gry o tron i lubi się otaczać fanatykami seriali. Są i tacy, których dobrze definiuje hasztag #TańczęJakBeyonce.
Jak to wygląda w praktyce? Na stronie www.zrekrutujszefa.empik.pl kandydat musi wskazać wojewodództwo, interesujący go salon Empik, zaznaczyć swoje kulturalne preferencje, cechy i zainteresowania. Innowacyjne, interaktywne narzędzie odfiltruje szefów, z którymi dana osoba podziela pasje i sposób bycia. Klikając w profil danego szefa, można przestudiować jego opis i poznać swoich przyszłych współpracowników. W przypadku dopasowania wystarczy już tylko kliknąć: „chcę z nim pracować” lub kontynuować poszukiwania.
Pracownicy Empiku, którzy biorą udział w kampanii zgodnie potwierdzają, że ta praca przyciąga ludzi z przeróżnymi zainteresowaniami. To, czym pasjonują się w czasie wolnym, często przekłada się na to, jakie mają podejście do pracy i współpracowników. – Prywatnie bardzo dużo czasu poświęcam na trenowanie biegów długodystansowych. Wymaga to ode mnie organizowania dnia pracy i czasu wolnego tak, aby na wszystko znaleźć czas. Osoby, z którymi pracuję mają również własne pasje, a rozmowa na te bliskie im tematy to doskonały sposób na skrócenie dystansu i poznanie mocnych pozazawodowych stron – mówi Jakub Waluś, Menadżer Salonu Poznań Posnania, którego profil obecny jest na platformie.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Prywatne zainteresowania przełożonych często pomagają też w zrozumieniu pracowników. – Moją wielką pasją są książki – uważam, że osoby, które czytają, postrzegają świat wielowymiarowo, dlatego widzą więcej odcieni danej sytuacji. Dzięki temu, że nie działam schematycznie, pracownicy wiedzą, że mogą ze mną dyskutować i szukać dojścia do konsensusu. Słowo „czytać” jest odmieniane u nas codziennie przez wszystkie przypadki – sporo u nas moli książkowych – podkreśla Beata Robak – Menadżer Salonu Empik Junior.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak podkreślają przedstawiciele Empiku pomysł akcji powstał w związku z potrzebą pozyskania osób na stanowisko Doradcy Klienta. – Rekrutacje na to stanowisko prowadzone są w naszych salonach przez cały rok, ale to właśnie w okresie przedświątecznym zatrudniamy największą liczbę pracowników – mówi Marta Krukowska – Chief HR Officer Empik Group.