TikTok pozwala markom i konsumentom nawiązywać dialog, z jednej strony wzmacniać relacje, z drugiej docierać z komunikacją do nowych grup docelowych. TikTok Brand Lift Study został stworzony aby pomóc markom zmierzyć ich realną wartość i rozpoznawalność wśród użytkowników platformy.
TikTok Brand Lift Study (BLS) to narzędzie pomiarowe typu first-party. Pozwala reklamodawcom lepiej zmierzyć wpływ ich kampanii reklamowych na wskaźniki KPI marki, takie jak świadomość, postrzeganie, intencje czy zapamiętywanie. Co w efekcie pozwala prowadzić skuteczniejsze kampanie i działania reklamowe.
Zobacz również
– Stale rozbudowujemy funkcjonalności platformy, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych. Zapewniamy im dostęp do najważniejszych danych i pogłębionych analiz, które pokazują zaangażowanie społeczności i napędzają sprzedaż ich produktów i usług. Dzięki TikTok BLS, reklamodawcy będą w stanie jeszcze lepiej interpretować postawy oraz preferencje swojej grupy docelowej, co przełoży się na jej większe zaangażowanie, przywiązanie do marki i chęć interakcji – mówi Rafał Drzewiecki, head of marketing w TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Społeczność TikToka tworzy globalne i lokalne trendy, które mogą zwiększać zainteresowanie określonymi produktami, usługami i markami. TikTok BLS zapewnia markom nowatorskie podejście do tradycyjnych badań i optymalizacji tzw. brand resonance, a także jest zbieżne z koncepcją TikToka, jako platformy budującej niezwykle zaangażowaną społeczność poprzez interakcję z krótkimi filmami wideo.
Jednostką weryfikującą TikTok Brand Lift Study jest Kantar.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– TikTok nadal postrzegany jest jako stosunkowo nowe medium, ale potrzeba pomiaru kampanii i aktywności w jej ramach jest już dla marek kluczowa. Umożliwienie pomiarów z jednej strony świadczy o transparentności tej platformy contentowej, a z drugiej pozwoli markom na zwiększenie efektywności komunikacji prowadzonych działań – komentuje współpracę z TikTok Michał Zajdel head of media & digital w Kantar Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rozwiązanie swoim zasięgiem obejmuje m. in. takie rynki jak USA, Kanada, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Niemcy, Polska, Japonia czy Brazylia.