Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Kapsułowa kolekcja Jenny Fairy Retro Vibes w CCC

CCC prezentuje nową, kapsułową kolekcję Jenny Fairy Retro Vibes, składającą się szykownych botków i dwóch wyjątkowych modeli toreb – wszystkie w różnych wersjach kolorystycznych.
O autorze
1 min czytania 2020-12-15

Marka Jenny Fairy na swój oryginalny sposób interpretuje najpopularniejsze tendencje panujące na wybiegach i w mediach społecznościowych. Zgodnie z zapowiedziami ekspertów mody to właśnie estetyka retro będzie jednym z wiodących trendów 2021 roku. Na wybiegach na najbliższą wiosnę–lato pojawiło się blisko 300 sylwetek w tym stylu. Na Instagramie hashtag #retro zebrał już ponad 32 miliony zdjęć. A to nie wszystko. W ostatnich latach odnotowuje się znaczący wzrost sprzedaży płyt winylowych (obecnie jest najwyższa od lat 70.) i aparatów analogowych. Wszystko po to, by jeszcze silniej zatopić się w klimacie retro.

W trend retro doskonale wpisuje się też najnowsza kapsułowa kolekcja Jenny Fairy Retro Vibes, która czerpie z trendów lat 70., 80. i 90. Botki na grubym słupku z dużą, ozdobną klamrą przypominają te, które w latach 70. do dżinsów dobierały Anita Pallenberg czy Jane Birkin. Buty, by każdy mógł dobrać je do własnego stylu, dostępne są w sześciu kolorach – w ciemnobeżowym, niebieskim, czarnym, jasnoniebieskim, szarym i beżowym.

Nowe torby Jenny Fairy na pewno pokochałaby Madonna lat 80. lub Carrie Bradshaw. Pierwszy model, w kształcie prostokąta z krótkim uchwytem i złotym zapięciem, zaprojektowany został w siedmiu odsłonach: w lakierowanej czerni, bieli, brązie, fuksji oraz tłoczone we wzór krokodyla w odcieniach beżu, zieleni i niebieskiego. Druga, elegancka i praktyczna torba, z dwiema kieszonkami, także dostępna będzie w tych samych siedmiu wersjach kolorystycznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Premierze kapsułowej kolekcji Jenny Fairy towarzyszy klimatyczna sesja zdjęciowa, również utrzymana w stylu retro. Ważnym elementem fotografii jest ruch, przez co całość nabiera niezwykłej dynamiki. Pozy i scenografia przypominają sesje zdjęciowe z lat 60., które jednak przełamane są nowoczesnym światłem. Tak, by jeszcze mocniej podkreślić retro styl najnowszych projektów Jenny Fairy Retro Vibes.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kapsułowa kolekcja Jenny Fairy Retro Vibes dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się