Biedronka ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną, która ma na celu zachęcenie kandydatów do pracy w sezonie letnim. Plakaty z zabawnymi hasłami skierowane są głównie do młodych ludzi poszukujących możliwości zarobku w miejscowości, w której mieszkają w czasie wakacji, niezależnie od lokalizacji.
Zobacz również
Jak podkreśla firma, poza atrakcyjną stawką godzinową oferowany jest też elastyczny grafik dostosowany w miarę możliwości do pracownika, w związku z czym może on połączyć pracę z wyjazdami wakacyjnymi.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Wszystkie oferty pracy znajdują się na tej stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W styczniu br. Theresa May stała się bohaterką rekrutacyjnego spotu londyńskiego Studio Yes. Humorystyczna produkcja kierowana była do osób, które, tak jak brytyjska premier w filmiku, mają już dość swojej pracy.
PS2
W październiku 2018 roku Capgemini przygotowało nietypową kampanię employer brandingową zatytułowaną „Open for Open Minds”. W ramach akcji w 5 miastach w Polsce pojawiły się banery oraz billboardy, których celem jest zwrócenie uwagi potencjalnych kandydatów przez grę słowem.
PS3
Nudne, suche ogłoszenia o pracę powoli przechodzą do lamusa, czego przykładem jest akcja rekrutacyjna G2A Marketplace, w ramach której poszukiwany jest „Dyrektor Internetów i Janusz Tracz non-bullshit marketingu”.
PS4
Jeśli aktualnie szukacie pracy, polecamy częste zaglądanie do zakładki Praca: nowymarketing.pl/praca