Karaś Studio zmienia się w agencję Cucaburra

W każdej firmie i działalności przychodzi moment, w którym potrzebne są zmiany, i to zmiany duże, mające na nowo zdefiniować markę. Po wielu projektach zrealizowanych dla swoich klientów, swój własny rebranding przeszło Karaś Studio, zmieniając się w agencję Cucaburra.
O autorze
1 min czytania 2020-04-29

Dlaczego rebranding?

– Głównym powodem tak poważnych zmian jest rozwój naszej działalności, który postępuje szybciej niż początkowo zakładaliśmy. W zeszłym roku gruntownie przeanalizowaliśmy nasze działania i uporządkowaliśmy to czym się zajmujemy. Zauważyliśmy, że marka “Karaś Studio” zaczęła nas bardzo ograniczać, bo nie komunikuje pełni możliwości jakie oferujemy – wyjaśnia Krzysztof Karaś, założyciel agencji.

– Poprzez zmianę chcemy pokazać, że nie zajmujemy się wyłącznie tworzeniem grafiki, czy małymi projektami, z czym przeważnie kojarzone są studia. Dla naszych klientów robimy znacznie więcej – projektujemy całą markę od A do Z, począwszy od analizy i strategii, a kończąc na komunikacji wizualnej – dodaje Krzysztof Karaś.

Skąd się wzięła nazwa Cucaburra? Nowa nazwa agencji pochodzi od australijskiego ptaka – kukabury chichotliwej. Charakteryzuje się on tym, że mimo niewielkich rozmiarów trudno go nie zauważyć ze względu na specyficzne i donośne dźwięki jakie wydaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zauważyliśmy, że charakter kukabury idealnie oddaje to czym się zajmujemy – każdego dnia pracujemy przede wszystkim nad tym, żeby marki naszych klientów, bez względu na swoją wielkość, były zauważane, żeby było o nich głośno i żeby cieszyły się rozpoznawalnym wizerunkiem. Do tego “Cucaburra” ma dźwięczne brzmienie, co również miało wpływa na wybór tej nazwy – tłumaczy Karaś.

Razem z nazwą agencja zmieniła również identyfikację wizualną, strategię działania oraz poszerzyła ofertę. Nowe podejście kładzie duży nacisk na całościowy proces tworzenia marki, nie tylko na aspekty wizualne. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się