Karol Paciorek od 2018 r. prowadzi w serwisie YouTube swój autorski program Imponderabilia, w którym przeprowadza wywiady z ekspertami, celebrytami i influencerami. Jak sam o sobie mówi: „Prowadzę długie i szczere rozmowy z moimi gośćmi”. Jego otwartość, szeroki wachlarz zainteresowań i chęć poszukiwania sprawiają, że Karol jest naturalnym, doskonale komponującym się „ogniwem” świata i strategii Glenmorangie. Marka od zawsze wyróżnia się w swojej kategorii, nie tylko pomarańczowym kolorem, ale i powszechną tendencją do zadziwiania. Najnowsza kampania to zaproszenie do odkrywania jej propozycji z zupełnie innej perspektywy.
– Postanowiłem podjąć współpracę i tym samym zostać ambasadorem marki, ponieważ wiem jak dobrze się rozmawia pijąc wybitny single malt. Jestem fanem Glenmorangie od lat, więc to świetne, że możemy współpracować – mówi Karol Paciorek.
Zobacz również
Nieoczywisty świat Glenmorangie w nowej odsłonie
Twórcy Glenmoragie dzięki nieskończonej wyobraźni i piątce składników – drewno, woda, jęczmień, drożdże i czas – mogą kreować swoje smakowite single malty. Znani jako Distillers of Tain, doskonalą swoją sztukę od ponad 175 lat! Korzystając z najwyższych alembików w Szkocji, których „szyje” są wysokie niczym dorosłe żyrafy, tworzą delikatny i owocowy destylat, doskonały do eksperymentów. Prowadzeni przez Dr. Billa Lumsdena, Dyrektora Kreacji Whisky, wyruszają z misją stworzenia nowych smaków i możliwości w świecie single malt whisky. To wszystko sprawia, że Glenmorangie przełamuje schematy i na każdym kroku zadziwia w swojej kategorii.
– Jestem zachwycony podjęciem współpracy z Karolem Paciorkiem. Glenmorangie od zawsze była marką poszukującą, często eksperymentującą, dlatego też zależało nam na stworzeniu czegoś ciekawego, angażującego – w dużej mierze oddającego nasz klimat. Uważam, że Karol, spełnia wszystkie „kryteria”, udowadniając to w swojej twórczości – często wychodzi poza wyznaczone schematy poprzez swoją ciekawość świata i odwagę. Nasza współpraca będzie opierać się na wspólnych wartościach i ideałach, ponieważ przede wszystkim zależy nam na naturalności. Ponadto jako część grupy Moet Hennessy wiadomo, że wszystko, co proponujemy naszym klientom, musi być zawsze na najwyższym poziomie i jednocześnie bazować na kreowaniu niecodziennych doświadczeń (Crafting Experiences). Myślę, że kampania doskonale odda to, o czym mówię. Przy okazji mogę zdradzić, że Karol nie tylko jest fanem whisky, ale i doskonale się na niej zna – podsumowuje Jakub Grabowski, brand manager Moët Hennessy Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W ramach współpracy Glenmorangie i Karola Paciorka pojawi się 6 odcinków specjalnych nawiązujących do wcześniejszej twórczości. Każdy z nich będzie poświęcony wybranemu tematowi, a co za tym idzie, pojawi się w nim dedykowany gość oddający jego atmosferę. Pierwszy odcinek planowany jest na 04.10.2020, a jego gościem będzie Mishon (niezwykle wyrazista twórczyni internetowa oraz fanka whisky w najlepszym wydaniu). Kolejne postacie będą ujawniane wraz z upływem tygodni na social mediach Karola Paciorka. Odcinki będą ukazywały się raz w miesiącu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za komunikację odpowiadają agencje współpracujące z Glenmorangie – koncept strategiczno-kreatywny przygotował zespół Socialyse (Havas Media Group), natomiast egzekucję po stronie Karola Paciorka prowadzi agencja Fantasyexpo.