Karol Wilczko został dyrektorem zarządzającym firmy.
Jako dyrektor zarządzający Karol Wilczko będzie odpowiedzialny za zarządzanie firmą i koordynację pracy poszczególnych działów. Będzie odpowiadał za procesy inwestycyjne, raportowanie, wytyczne nowych, strategicznych kierunków rozwoju we współpracy z zarządem firmy. Do jego obowiązków należeć będzie także zarządzanie zespołem platformy e-commerce. Będzie także decydować o rozwoju firmy na rynku krajowym oraz międzynarodowym przy bieżącej współpracy z zarządem.
Zobacz również
– Przez ostatnie 11 lat związany byłem z branżą e-commerce, współtworząc od zera Comperia.pl – pierwszą polską porównywarkę finansową. Doświadczenia jakie przy tym zdobyłem chcę teraz wykorzystać w zupełnie innym segmencie internetowego handlu, także na rynku międzynarodowym – mówi Karol Wilczko. – Wyjście poza branżę finansową traktuję jako nowe, ekscytujące wyzwanie i możliwość sprawdzenia i zweryfikowania dotychczasowych umiejętności – dodaje.
Zdaniem Mateusza Matuli, prezesa Szkla.com ruch ten ma służyć rozwojowi firmy i i jeszcze lepszej odpowiedzi na potrzeby klientów. – Szkla.com to lider w swoim segmencie, firma bardzo nowoczesna i dynamiczna , która pomaga tysiącom klientów w sprawnym zaspokajaniu potrzeb związanych z zakupem szkieł kontaktowych czy okularów. Ale chcemy się rozwijać jeszcze szybciej, nie tylko na polskim rynku – dodaje Mateusz Matula. – Dlatego cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z Karolem, wierzymy że pozwoli nam to wspólnie osiągnąć zakładane cele rozwojowe i jeszcze lepiej służyć naszym klientom.
Założona w 2004 roku firma Szkla.com S.A jest obecnie liderem w internetowej sprzedaży soczewek kontaktowych oraz okularów na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Spółka, która posiada w 100 proc. polski kapitał kontroluje również jedne z największych sklepów branży optycznej na Węgrzech, Litwie, w Czechach oraz Słowenii. Od 2016 Spółka inwestuje również w offlinowe kanały sprzedaży produktów optycznych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing