Jako head of studio design, Karolina będzie odpowiedzialna za zespół designerów i animatorów, opiekując się obsługą dotychczasowych oraz nowych projektów agencji. Będzie bezpośrednio podlegała pod Michała Kobierzewskiego, executive creative directora w agencji oS3, odpowiedzialnego za całą kreację w oS3.
Karolina Anderson dołączyła do agencji oS3 w 2017 roku. Przed awansem piastowała stanowisko senior motion i graphic designera.
Zobacz również
Jak sama mówi, robi tak, żeby było ładnie… Kreatywna od dziecka, co potwierdza nagroda dzielnicowego ośrodka kultury, którą odebrała w wieku 12 lat. Od tamtego czasu pracowała między innymi w agencji Max Weber i K2. Ma 15 lat doświadczenia w budowaniu wizerunku marek za pomocą wszystkich dostępnych narzędzi, od rysunku odręcznego, przez UI, UX, www, druk, aż po animację. Wśród klientów, dla których miała możliwość pracować znajdują się m.in. Unilever, Indykpol, Princes Foods Polska, Coca Cola, Prime Food.
Po godzinach rysuje odręcznie, maluje i projektuje, a czasami animuje. Nawet tę krótką notkę prasowa wolałaby narysować. Spędza każdą wolną chwilę z rodziną. Ostatnio wkręciła się z mężem i synem w urban exploring – urbex.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach