TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Karolina Fijołek-Gajewska nową dyrektor działu usług w MediaMarkt Polska

Karolina Fijołek-Gajewska nową dyrektor działu usług w MediaMarkt Polska
Z początkiem marca 2024 roku, do zespołu MediaMarkt Polska dołączyła Karolina Fijołek-Gajewska w roli services & solutions department director.
O autorze
1 min czytania 2024-03-19

Ostatnie 15 lat pełniła funkcje menedżerskie głównie w branży telekomunikacyjnej i świadczeń pozapłacowych (T-Mobile, Play, Benefit Systems) w obszarze handlu, rozwoju produktu i rozwoju biznesu usług dodanych i urządzeń, a także zarządzania partnerami i procesami biznesowymi.

Do obowiązków nowej dyrektorki będzie należało zarządzanie i rozwój naszej oferty usług i rozwiązań wokół urządzeń, w tym za gospodarkę w obiegu zamkniętym (circular economy), a także odpowiedzialność za rozwiązania finansowe (consumer finance).

Karolina wnosi do firmy bogate doświadczenie eksperckie mające znaczący wpływ na rozwój oferty usług
MediaMarkt Polska.

– Z entuzjazmem podchodzę do możliwości, jakie niesie ze sobą moja rola. Jestem przekonana, że kluczem do rozwoju obszaru, za który odpowiadam, przede wszystkim jest wsłuchanie się w głos klientów, inspirowanie się ich pozytywnymi doświadczeniami z zupełnie innych branż oraz prostota i dobra dostępność rozwiązań – mówi Karolina Fijołek-Gajewska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bliski jest jej również ważny dla firmy obszar D&I, budowanie zróżnicowanego i włączającego środowiska pracy oraz wspieranie kobiet i współpraca międzypokoleniowa. Nowa Dyrektorka Usług zastąpiła Małgorzatę Parzymies, która objęła stanowisko head of branded services, aftersales & repairs w globalnej centrali MediaMarkt w Ingolstadt.

Zdjęcie główne: K. Fijołek-Gajewska

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się