Ostatnie 15 lat pełniła funkcje menedżerskie głównie w branży telekomunikacyjnej i świadczeń pozapłacowych (T-Mobile, Play, Benefit Systems) w obszarze handlu, rozwoju produktu i rozwoju biznesu usług dodanych i urządzeń, a także zarządzania partnerami i procesami biznesowymi.
Do obowiązków nowej dyrektorki będzie należało zarządzanie i rozwój naszej oferty usług i rozwiązań wokół urządzeń, w tym za gospodarkę w obiegu zamkniętym (circular economy), a także odpowiedzialność za rozwiązania finansowe (consumer finance).
Zobacz również
Karolina wnosi do firmy bogate doświadczenie eksperckie mające znaczący wpływ na rozwój oferty usług
MediaMarkt Polska.
– Z entuzjazmem podchodzę do możliwości, jakie niesie ze sobą moja rola. Jestem przekonana, że kluczem do rozwoju obszaru, za który odpowiadam, przede wszystkim jest wsłuchanie się w głos klientów, inspirowanie się ich pozytywnymi doświadczeniami z zupełnie innych branż oraz prostota i dobra dostępność rozwiązań – mówi Karolina Fijołek-Gajewska.
Bliski jest jej również ważny dla firmy obszar D&I, budowanie zróżnicowanego i włączającego środowiska pracy oraz wspieranie kobiet i współpraca międzypokoleniowa. Nowa Dyrektorka Usług zastąpiła Małgorzatę Parzymies, która objęła stanowisko head of branded services, aftersales & repairs w globalnej centrali MediaMarkt w Ingolstadt.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: K. Fijołek-Gajewska
Słuchaj podcastu NowyMarketing