Karolina Herman objęła stanowisko account supervisor w agencji Publicis Worldwide Polska. Jej awans wpisuje się w długofalową strategię rozwoju firmy, której celem jest utrwalenie bardziej kompleksowego i interdyscyplinarnego podejścia do realizacji projektów oraz obsługi klienta. Dotychczas Karolina Herman pełniła rolę account managera i odpowiadała za koordynację projektów w ramach działań 360°, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji digitalowej, w tym realizowanej w mediach społecznościowych, jak również ATL i organizacji eventów.
– Karolina to specjalistka z ogromnym interdyscyplinarnym doświadczeniem, która przekracza standardowe myślenie. Perfekcyjna, na każdym kroku potrafi w efektywny sposób zarządzać projektami i budżetami. Specjalizuje się w budowaniu długofalowych relacji z Klientami i skutecznym wspieraniu ich biznesu – powiedziała Ania Rabczuk, account director w Publicis Worldwide Polska.
Zobacz również
Karolina Herman pracuje w Publicis Worldwide Polska od 2013 roku. Z wykształcenia jest socjologiem ze specjalizacją w badaniach rynku i opinii. Pierwsze kroki na ścieżce zawodowej stawiała w agencji badawczej. Od 2011 roku związała swoją karierę zawodową z branżą reklamową. Pierwsze doświadczenia w tej dziedzinie zdobyła podczas pracy dla agencji takich jak 180heartbeats i Blueberry (obecnie Agencja Warszawa). Po przejściu do agencji Publicis Worldwide Polska miała okazję pracować przy projektach takich firm i marek, jak: Renault, Vicks, Michelin, Sanofi, Carlo Rossi, Barefoot, Vibovit, Nestlè i Hartmann.