Do obowiązków Karoliny Kisły należeć będą nadzór nad pracą zespołu sprzedawców i strategów oraz pozyskiwanie klientów, prowadzenie i nadzór merytoryczny wybranych projektów agencji oraz rozwijanie wiedzy z zakresu strategii w gaming marketingu w firmie. Dodatkowo Karolina zaangażowana będzie w reprezentowanie firmy na konferencjach, webinarach i w mediach.
Do Karoliny raportować będą Agnieszka Skuza (junior sales manager) i Jacek Pyszczek (sales manager) oraz trzy osoby, które dołączą do zespołu w wyniku prowadzonej aktualnie rekrutacji. Nowa head of strategy będzie bez zmian raportować do Piotra Bombola, chief strategy officera.
Zobacz również
Karolina Kisły do Gamesetu dołączyła w 2019 roku, gdzie pełniła kolejno role business development manager i new business strategist. Karolina ma sześcioletnie doświadczenie w branży gaming marketingu, wcześniej zarządzała influencerami, projektami eventowymi i online oraz kampaniami marek nieendemicznych, które stawiały pierwsze kroki w komunikacji do graczy. Karolina jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego.