Karolina dołączyła do Fantasyexpo na samodzielne stanowisko creative & strategy manager, tworząc od podstaw nowy dział agencji, którego zadaniem będzie strategiczne doradztwo partnerom biznesowym oraz tworzenie kreatywnych rozwiązań, które mają łączyć marki ze światem gamingu. Zadba też o rozwój działu, powiększając rodzinę Fantasyexpo o kolejne kreatywne głowy. Jej nieszablonowe podejście i merytoryczny wkład naszych specjalistów pozwolą wejść na kolejny level realizacji.
Koncepcje kreatywne, kompleksowe prowadzenie klientów i reżyserowanie wydarzeń to tylko część doświadczenia jakim może pochwalić się Karolina. Do tej pory współpracowała z takimi markami jak Facebook, Huawei, Orlen czy Ekstraklasa realizując ich plany marketingowe w ponad 12 państwach CEE.
Zobacz również
Idąc o krok dalej i bazując na już oswojonym z gamingiem społeczeństwie dział strategiczno-kreatywny Fantasyexpo ma być powiewem świeżości i nieszablonowego myślenia o esporcie. – Właśnie dlatego chcąc udowodnić, że hasło first choice in gaming to nie tylko słowa, staramy się codziennie szukać nowych rozwiązań i myśleć o gamingu i e-sporcie globalnie – dodaje Krzysztof Stypułkowski, co-founder, Fantasyexpo