W zakres jej obowiązków wejdzie pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych oraz zarządzanie działem rozwoju K2 Media.
Malewicz posiada 15-letnie doświadczenie w sprzedaży projektów specjalnych i obsłudze klientów w głównych kanałach komunikacji, ze szczególnym naciskiem na internet i TV. Przez 8 lat pracowała w Grupie TVN, na początku w Onet.pl na stanowisku new business managera, później project sales managera, a przez ostatnie 3 lata zdobywała doświadczenie w TV, pełniąc obowiązki szefa sekcji sprzedaży specjalnej w TVN. Pozyskiwała budżety oraz koordynowała prace zespołów odpowiedzialnych za realizację m.in.: Akcji Zwykły Bohater dla BPH, Reality Show w TVN TURBO dla marki Old Spice, Plebiscytu Męska Rzecz TVN TURBO czy Wielkiego Meczu dla Fundacji TVN.
Zobacz również
Posiada również doświadczenie w pracy w działach sprzedaży wydawnictw prasowych: Marquard Media Sp. z o.o. („Cosmopolitan”, „Shape”, „Voyage”, „Playboy”, „Joy”, „CKM”), Agora S.A. („City Magazine”)oraz Inter Media („Sukces”).