Powierzenie Olszewskiej nowo utworzonego stanowiska jest wynikiem kontynuacji rozwoju ONE House.
Olszewska jest związana z marketingiem od ponad 10 lat. Karierę zaczynała, budując programistyczny inkubator start-upów Pepeshka. Następnie pracowała w grupie Agros Nova, wspierając działania marketingowe takich marek jak Łowicz, Fortuna i Krakus. W kolejnych latach współpracowała z agencją BrainJuice, w której realizowała liczne projekty, m.in dla marek koncernu Diageo – Johnnie Walker i World Class Diageo Bar Academy. Odpowiadała za działania socialmediowe kampanii Johnnie Walker „Rób to, w co wierzysz”, a także za wypromowanie w social mediach dedykowanej tej marce warszawskiej przestrzeni koktajlowej – World Class Cocktail Bar. W latach 2017-2019 prowadziła komunikację digitalową największego globalnego konkursu barmańskiego World Class.
Zobacz również
W ostatnim czasie Karolina Olszewska była związana z agencją Green Parrot, gdzie całościowo obsługiwała marki Abbott FreeStyle, ZEISS i Polbruk oraz budowała kompleksowe strategie przetargowe łączące różne kanały social mediów.