W związku z udaną pierwszą połową roku i większym zakresem prac, MullenLowe Warsaw pozyskała ostatnio nowe projekty m.in. Jameson (Wyborowa Pernod Ricard), Maybelline New York (L’Oreal Polska), agencja inwestuje w talenty. Zatrudniając nowych kreatywnych stawia na ich wszechstronne doświadczenie pracy dla różnych marek, potwierdzone również w lokalnych i międzynarodowych konkursach.
Karolina Pietrzyk w reklamie pracuje od 12 lat – dotąd m.in. w agencjach Saatchi & Saatchi IS, Havas Worldwide, Change Integrated. Za kampanię dla Bee Saving Paper zdobyła srebra i brązy w konkursach Golden Drum, KTR, Innovation oraz shortlistę w Cannes Lions. Pracowała także dla m.in. dla Visa, Axa, Brown-Forman (Jack Daniels, Finlandia), Banku Millenium, Jacobs, Carrefour czy przy globalnych projektach Coty (Bourjois, Maxfactor) oraz Procter&Gamble.
Zobacz również
Jej plakaty doceniono na wielu międzynarodowych wystawach, m.in. International Poster Biennale in Mexico, Golden Drum OFF, Mail & Design Wirtualne Biennale Praga, Polish Graphic Design Awards. Ponadto, jako head of creative w Sygnis New Technologies, poznawała możliwości druku 3D oraz wprowadzała ofertę automatyzacji fotografii e-commerce. Obroniła także doktorat na wydziale grafiki na warszawskiej ASP.
Marcin Nowosielski pracuje w branży od 23 lat – wcześniej m.in. w agencjach Havas, Brain, Publicis. Jest autorem pomysłu platformy komunikacji „Bohater domu” dla Leroy Merlin – nagrodzonej EFFIE Long Term, hasła „Sprawdź, czy nie szukasz” dla Pracuj.pl oraz kampanii ING, Heyah, Totalizatora Sportowego, Hoop Coli czy Reckitt-Benckiser.
Cieszymy się, że Karolina i Marcin zdecydowali się połączyć siły i pracować z nami. Od pierwszego dnia w agencji wykazują ambicję robienia rzeczy ważnych, twórczych i efektywnych. Jesteśmy pewni, że ich zaangażowanie i wszechstronność docenią także nasi klienci – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny MullenLowe Warsaw, która zatrudnia obecnie 14 kreatywnych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing