Karolina Wesołowska (Paradyż): We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są: zaufanie, rzetelność i odrobina chemii

Karolina Wesołowska (Paradyż): We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są: zaufanie, rzetelność i odrobina chemii
Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Karolina Wesołowska - Dyrektor Marketingu Ceramiki Paradyż.
O autorze
1 min czytania 2017-08-02

1. Najważniejsze w marketingu jest…

Nieustanne aktualizowanie wiedzy branżowej, testowanie różnych rozwiązań i wyciąganie wniosków, a następnie konsekwencja w działaniu.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Kampania #wStyluParadyż, którą obecnie realizuję. To pierwszy tak duży projekt dla mnie w nowej firmie, a także pierwsza kampania o tak szerokim zasięgu w branży ceramicznej oparta na influencer marketingu.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Właśnie się z nim mierzę. Praca dla tak dużej i znanej marki, jak Ceramika Paradyż to naprawdę olbrzymie wyzwanie. Cały czas uczę się nowej branży, buduję nowy zespół, wykorzystuję wiedzę opartą na badaniach i przekonuję do zmian.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

Mogłabym wymienić wiele takich projektów, ale to już było, teraz mocno skupiam się na kolejnym, który realizuję w Ceramice Paradyż. Dotyczy on segmentacji rynku, produktów i klientów. Celem jest optymalizacja kosztów oraz skuteczne działania nie tylko marketingowe, ale i handlowe. Z wiedzą, którą posiądziemy i będziemy umieli wykorzystać, Ceramika Paradyz będzie precyzyjna jak snajper – w każdej złotówce wydanej na promocję. 😉 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

Z ostatnich podoba mi się kampania Allegro, budzi emocje i zapada w pamięć. Moją ulubioną odsłoną jest wersja z chłopcem sprzedającym lemoniadę. Jego upór kompletnie mnie rozbraja, uwielbiam takie postawy.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Virtual reality, livestreaming, influencer marketing oraz intereactive content to dla mnie najbardziej obiecujące trendy, dla których już znajdujemy — a dla części z nich za chwilę odnajdziemy — praktyczne zastosowanie w strategii komunikacji marki Paradyż.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Programmatic marketing.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Zaufanie, słowność, rzetelność i odrobina chemii.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Zewsząd. Obserwuję ludzi, ich zachowania, social media, słucham podcastów, czytam książki i blogi – jest tego całe mnóstwo. Bardzo często wracam do Jacka Welcha i Johna Kottera – to są moi klasycy spoza obszaru marketingu.

10. Moja kampania marzeń…

Moja kampania marzeń to taka, w której podnosimy sprzedaż o 100%.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

To moja pasja. Podobno mam empatię, a to pomaga w tym zawodzie, łatwiej wejść w buty Klienta!