1. Najważniejsze w marketingu jest…
Nieustanne aktualizowanie wiedzy branżowej, testowanie różnych rozwiązań i wyciąganie wniosków, a następnie konsekwencja w działaniu.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Kampania #wStyluParadyż, którą obecnie realizuję. To pierwszy tak duży projekt dla mnie w nowej firmie, a także pierwsza kampania o tak szerokim zasięgu w branży ceramicznej oparta na influencer marketingu.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Właśnie się z nim mierzę. Praca dla tak dużej i znanej marki, jak Ceramika Paradyż to naprawdę olbrzymie wyzwanie. Cały czas uczę się nowej branży, buduję nowy zespół, wykorzystuję wiedzę opartą na badaniach i przekonuję do zmian.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…
Mogłabym wymienić wiele takich projektów, ale to już było, teraz mocno skupiam się na kolejnym, który realizuję w Ceramice Paradyż. Dotyczy on segmentacji rynku, produktów i klientów. Celem jest optymalizacja kosztów oraz skuteczne działania nie tylko marketingowe, ale i handlowe. Z wiedzą, którą posiądziemy i będziemy umieli wykorzystać, Ceramika Paradyz będzie precyzyjna jak snajper – w każdej złotówce wydanej na promocję. 😉
5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…
Z ostatnich podoba mi się kampania Allegro, budzi emocje i zapada w pamięć. Moją ulubioną odsłoną jest wersja z chłopcem sprzedającym lemoniadę. Jego upór kompletnie mnie rozbraja, uwielbiam takie postawy.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Virtual reality, livestreaming, influencer marketing oraz intereactive content to dla mnie najbardziej obiecujące trendy, dla których już znajdujemy — a dla części z nich za chwilę odnajdziemy — praktyczne zastosowanie w strategii komunikacji marki Paradyż.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Programmatic marketing.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Zaufanie, słowność, rzetelność i odrobina chemii.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Zewsząd. Obserwuję ludzi, ich zachowania, social media, słucham podcastów, czytam książki i blogi – jest tego całe mnóstwo. Bardzo często wracam do Jacka Welcha i Johna Kottera – to są moi klasycy spoza obszaru marketingu.
10. Moja kampania marzeń…
Moja kampania marzeń to taka, w której podnosimy sprzedaż o 100%.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
To moja pasja. Podobno mam empatię, a to pomaga w tym zawodzie, łatwiej wejść w buty Klienta!