To jedyna taka oferta kinowa w Polsce dedykowana rodzinom. Partnerem akcji została firma Wedel.
Kampania karty Rodzina do Kina została przygotowana w wyjątkowej oprawie graficznej. Promują ją 3 postacie: Volta (odważna uczennica szkoły kaskaderów), Lens (początkujący operator filmowy) i Maestro (podstępny reżyser). Wizerunek bohaterów pojawi się w całej komunikacji – od kampanii po gadżety reklamowe.
Zobacz również
Wprowadzeniu karty Rodzina do Kina towarzyszyć będzie szeroka kampania w mediach ogólnopolskich: radiu (m.in. Radio Zet), telewizji (m.in. TVN oraz wybrane stacje TV dziecięce), prasie (m.in. Newsweek, Gazeta Wyborcza „Co jest Grane”, Party, Viva), Internecie (m.in. Filmweb, Onet), oraz działania na rynkach lokalnych. Promocja zostanie wsparta współpracą z blogerami i youtuberami, zajmującymi się tematyką parentingową. Reklamy Rodzina do Kina pojawią się także we wszystkich kinach sieci Multikino (on- i offscreen) oraz mediach społecznościowych Multikina. Za kreację kampanii odpowiada Fish Ladder – kreatywne studio Platige Image. Media zakupił Dział Marketingu Multikino S.A.
– Pomysł na świat i postaci kampanii karty Rodzina do Kina wziął się z chęci pokazania, jak fascynująca jest praca nad filmem – wyjaśnia Tobiasz Piątkowski, Design Lead w Fish Ladder. – Od etapu tworzenia scenariusza aż po postprodukcję magia kina powstaje w wyniku arcyciekawego, dynamicznego procesu. Bohaterowie kampanii to właśnie ucieleśnienia profesji związanych z branżą filmową.
Partnerem karty Rodzina do Kina jest firma Wedel.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Rodziny to bardzo ważna grupa widzów dla Multikina. Z myślą o rodzicach, ale również dzieciach przygotowaliśmy kompleksową ofertę kinową. Dzięki niej rodziny skorzystają ze zniżek na bilety, rodzinne zestawy barowe, zabawki. Dzieci zaprosimy do niezwykłego świata stworzonego specjalnie dla nich i przedstawimy przygody bohaterów po drugiej stronie ekranu kinowego – mówi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Dyrektor Marketingu Multikino SA. – Zaproszenie do udziału w projekcie firmy Wedel nie było przypadkowe. Filozofia marki idealnie wpisuje się w nasze cele. Nam także zależy, aby każdy widz – niezależnie od wieku – czuł dziecięcą radość, siedząc w fotelu w Multikinie i oglądając film w gronie najbliższych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aby przystąpić do programu, należy nabyć kartę za symboliczną złotówkę i aktywować ją poprzez www.multikino.pl. Dzięki karcie Rodzina do Kina każdy członek rodziny ma prawo do zakupu biletu ulgowego. Oferta obowiązuje na wszystkie filmy poniżej 15. roku życia oraz Poranki Filmowe. Ponadto karta umożliwia zakup zestawu barowego tzw. „Rodzinnego” w niższej cenie, a także uprawnia do 25%-owej zniżki przy zakupie wybranych maskotek z oferty Multishop. Dziecko, które swoje urodziny będzie obchodziło w Multikinie w ramach „Urodziny w Multikinie”, dostanie specjalny tort gratis.
Wprowadzając do swojej oferty kartę Rodzina do Kina, Multikino zachęca klientów do przystąpienia do programu lojalnościowego, w którym punkty za zakupy biletów i Zestawów Rodzinnych można wymieniać na nagrody: breloki z bohaterami kampanii oraz bilety.
Szczegóły oferty zostały opisane w regulaminie.