Kasia Sokołowska nową ambasadorką marki Venicci

Marka Venicci rozpoczyna kolaborację z Kasią Sokołowską. W ramach współpracy reżyserka pokazów mody i jurorka programu Top Model stworzyła projekt wózka dziecięcego, który łączy w sobie miłość do mody z wieloletnim doświadczeniem marki. Efekty współpracy zostaną zaprezentowane 20 października.
O autorze
1 min czytania 2022-10-17

Kasia Sokołowska jest drugą ambasadorką marki w Polsce i pierwszą gwiazdą, która firmuje swoim nazwiskiem limitowaną edycję produktów Venicci. Od maja ubiegłego roku Venicci współpracowało z Agnieszką Włodarczyk.

Współpraca z Kasią Sokołowską to dla nas powód do dumy. Łączą nas wspólne wartości, jak zamiłowanie do pięknego designu, bezpieczeństwa i komfortu użytkowania. Dlatego, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyliśmy wspólnie z Kasią unikalny projekt wózka Venicci Tinum Upline, który zachwyca funkcjonalnością i eleganckim designem – mówi Piotr Dąbek, współtwórca Venicci.

Marka podkreśla, że nowa ambasadorka marki brała udział we wszystkich etapach powstawania projektu.

Wspólnie z zespołem projektowym Venicci szukaliśmy takich rozwiązań, które połączą potrzeby moje i wielu innych kobiet, życia w mieście i na łonie natury. W ślad za nimi poszły wszystkie decyzje estetyczne, bardzo dla mnie ważne, ponieważ lubię się otaczać pięknymi rzeczami. Zawsze stawiam sobie wysoko poprzeczkę, jeśli chodzi o estetykę i poruszam się w określonych, bliskich mi stylach – mówi Kasia Sokołowska.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najnowszy model wózka Venicci jest wielofunkcyjny i dostosowuje się do warunków miejskich i terenowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jako świeżo upieczeni rodzice mamy tendencję do otaczania się milionem rzeczy. Rynek jest zalany nieprawdopodobną liczbą produktów. Byłam zaskoczona, widząc, ile tego jest. Wydało mi się, że skoro możemy mieć kompaktowy produkt, dzięki któremu nie trzeba będzie kupować dwóch różnych wózków (na warunki miejskie i górskie), to jest to pomysł wart realizacji – komentuje Kasia.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wygląd limitowanej edycji Tinum Upline marka Venicci ujawni 20 października podczas oficjalnej premiery z udziałem nowej ambasadorki marki