Kasztelan i Harnaś ze złotymi medalami tegorocznych Chmielaków

O autorze
1 min czytania 2023-08-28

Piwo Kasztelan Niepasteryzowany oraz Harnaś LodoHerbata zwyciężyły w dwóch kategoriach Konsumenckiego Konkursu Piw, który towarzyszy najstarszemu w Polsce festiwalowi piwnemu – Chmielakom Krasnostawskim. Na podium znalazły się również bezalkoholowe propozycje z portfolio Carlsberg Polska: Zatecky 0,0%, Okocim Limonka z Miętą 0,0% oraz tegoroczna nowość Garage Energy Pomegranate & Guarana 0,0%.

Kasztelan Niepasteryzowany to piwo, które od lat cieszy się popularnością wśród miłośników lekkiego, łagodnego smaku. W momencie swojego debiutu był on największą piwną nowością w Polsce i do dziś udowadnia, że znajduje się w ścisłej czołówce. Opinią tegorocznych konsumentów, podczas Chmielaków piwo zostało wybrane jako najlepsze w kat. „Piwa jasne w stylu Mild Lager o ekstrakcie do 11 Blg”.

Równie wysoką pozycję i złoty medal w kat. „Piwa smakowe i aromatyzowane” zajął Harnaś LodoHerbata 4,6%. Z inspiracją na piwo o smaku brzoskwiniowej mrożonej herbaty przyszli fani marki, a LodoHerbata swoją premierę miała w 2022 roku i od tej chwili cieszy się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów.

Na wysokich miejscach w tegorocznym konkursie piw uplasowały się także propozycje z bogatego portfolio piw bezalkoholowych oferowanych przez Carlsberg Polska. Srebro w kat. „Piwa jasne bezalkoholowe w stylu Pils/Lager o zawartości alkoholu do 0,5% obj.” zajął Zatecky 0,0%, a odpowiednio 2 i 3 lokatę w kat. „Piwa bezalkoholowe aromatyzowane lub z dodatkami o zawartości alkoholu 0,5% obj.” – Okocim Limonka z Mięta oraz Garage Energy Pomegranate & Guarana.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chmielaki Krasnostawskie – Ogólnopolskie Święto Chmielarzy i Piwowarów jest najstarszym w Polsce festiwalem piwnym, a jego pierwsza edycja odbyła się w 1971 roku. Konsumencki Konkurs Piw zadebiutował w roku 1992, a w jego trakcie anonimowi degustatorzy oceniają piwa w zgłoszonych kategoriach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing