Trasa koncertowa Lato #naMAXXXA zagości we wszystkich regionach Polski i potrwa do połowy września br. W sponsoring tego wydarzenia dla fanów polskiej muzyki zaangażowała się w tym roku marka Kasztelan Niepasteryzowane. Strefa Kasztelana – specjalne zaaranżowane miejsce, w którym na miłośników piwa będzie czekał bar, długi stół do rozmów i zawierania nowych znajomości, wygodne pufy, poduchy i leżaki, także podwójne dla par! Fani, którzy odwiedzą Strefę, będą mogli nie tylko napić się piwa, ale także dowiedzieć się ciekawych informacji o składnikach piwa, poznać tajniki jego warzenia, wziąć udział w zabawach z nagrodami, zagrać w koło fortuny Kasztelana lub zrobić sobie zdjęcie w fotobudce z gadżetami Kasztelana.
– Udział marki w Lecie #naMAXXXA to świetna okazja, by dać naszym konsumentom możliwość doświadczenia marki w miejscach, które kojarzą się z dobrą zabawą, byciem z przyjaciółmi, relacyjnością i poznawaniem nowych ludzi. Wygląd Strefy Kasztelana będzie nawiązywał do sielskiej krainy, do prostoty i naturalności, które są filarami marki – mówi Agnieszka Kerschke-Piotrowska, junior brand manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.
Zobacz również
Pamiętając o środowisku i ograniczaniu odpadów, szczególnie z plastiku, w Strefie Kasztelana dostępne będą kubki na piwo wykonane w 50% z materiału pochodzącego z recyklingu i nadające się w 100% do ponownego przetworzenia. Troska o środowisko naturalne jest nieodłącznym elementem strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg pod nazwą „Together Towards Zero”. Dlatego Kasztelan, jako marka należąca do portfolio Carlsberg Polska, także podejmuje działania ograniczające niekorzystny wpływ na środowisko.
Piwo Kasztelan warzone jest jedynie z naturalnych składników: wody dwurzędowego jęczmienia, słodu jęczmiennego oraz chmielu. Piwo wywodzi się z serca Polski. Jego smak narodził się w Sierpcu – w mieście i regionie, w którym tradycja browarnictwa sięga czasów średniowiecza. Warzone tu piwa gościły na dworach książęcych i cieszyły się dużą popularnością. Kasztelan Niepasteryzowany to efekt połączenia piwowarskiego dziedzictwa, doskonalonego przez wieki rzemiosła oraz najwyższej jakości naturalnych składników.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach