Hasło przewodnie akcji #chcętoprzeżyć, ma zwrócić uwagę i zachęcić uczestników do spełniania swoich marzeń. A te będą mogli zrealizować przystępując do akcji poprzez dedykowany landing page. Kampania potrwa do końca października i zakończy się finałem, podczas którego zwycięzca otrzyma roczny abonament na korzystanie z atrakcji Katalogu Marzeń.
„Od dawna myśleliśmy o zorganizowaniu akcji, która przypomni nam, co w życiu jest naprawdę ważne. Nasza codzienność wypełniona jest obowiązkami. Dzień spędzamy na uczelni czy w pracy, a na drobne przyjemności często nie starcza nam już siły, środków, czasu. Nie chcemy obudzić się w sędziwym wieku i żałować, że młodość przeciekła nam przez palce i nie udało nam się zrealizować marzeń, bo ciągle je odkładaliśmy. Nasza akcja #chcętoprzeżyć ma temu zapobiec. Ma sprawić, że na moment się zatrzymamy i zaczniemy robić to, co dostarcza nam ogromu radości. Tu i teraz” – wyjaśnia Joanna Borucka – założycielka serwisu Katalog Marzeń.
Zobacz również
Akcja #chcętoprzeżyć składa się z 3 etapów i Finału. Obecnie trwa faza zgłoszeń do programu. Do pierwszego etapu, spośród wszystkich chętnych, zostanie wybranych 100 Marzycieli. Każdy z wybrańców będzie mógł zrealizować jedną z kilku zaproponowanych w programie atrakcji w Warszawie. Do wyboru będą: gokarty, off road, driftowa przygoda, możliwość wejścia w świat wirtualnej rzeczywistości, Dream Jump czy wakeboarding.
„W kolejnych etapach na uczestników czekać będzie lot motoparalotnią, lot w aerotunelu, flyboard, jazda Monster Truckiem, kurs sushi czy degustacja piwa. W wielkim finale znajdzie się z kolei coś dla naprawdę odważnych, czyli m.in. skok spadochronowy i lot balonem!“ – dodaje Joanna Borucka.
Promocja akcji odbywać się będzie w kanałach social media: Facebooku oraz na Instagramie. Do mediów społecznościowych dołączą serwisy młodzieżowe, gdzie znajdzie się informacja o trwającej kampanii. Do udziału w akcji zostali także zaangażowani popularni influencerzy. Oficjalnym hashtagiem zostało hasło #chcętoprzeżyć.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Wierzymy, że wywołując odpowiedni buzz w mediach społecznościowych i wśród influencerów uda nam się wzbudzić zainteresowanie wśród naszej grupy docelowej i osiągnąć założone cele” – podsumowuje Joanna Borucka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing