Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką marki Bakalland

Katarzyna Bujakiewicz, popularna aktorka i promotorka zdrowego stylu życia, została ambasadorką marki Bakalland. Zaprasza konsumentów do wspólnego poznawania magicznego świata bakalii oraz odkrywania jego tajemnic, które tkwią w najwyższej jakości produktów.
O autorze
1 min czytania 2014-10-02

Celem kampanii jest budowanie mody na bakalie oraz przekonanie konsumentów, że bakalie to nie tylko wyśmienity dodatek do ciast, ale również doskonała, zdrowa i wartościowa przekąska. Kampania startuje 1 października i obejmie TV, prasę, Internet, media relations oraz działania niestandardowe.

Kasia Bujakiewicz wyruszyła w niezwykle inspirującą podróż po plantacjach bakalii Bakalland. Okazuje się, że świat bakalii jest pełen słońca i pozytywnej energii. Ambasadorka podróżowała śladami 5 bakalii: żurawiny, śliwki, migdała, rodzynki i moreli. 1 października Kasia Bujakiewicz rozpoczyna opowieść o słonecznej Turcji, w której dojrzewają najsłodsze morele i winogrona. Następnie przenosi się do USA, aby pokazać, jak pięknie wyglądają zbiory żurawiny oraz ile kryją w sobie cennych składników. Zdradza nam również sekret soczystej śliwki czy chrupiących migdałów pochodzących z Kalifornii.

Razem z Kasią Bujakiewicz konsumenci będą mogli odkrywać niezwykłą historię, która kryje się w torebkach bakalii Bakalland. Przed rozpoczęciem kampanii przeprowadzone zostały badania na temat postrzegania wizerunku aktorki oraz utożsamiania jej z marką Bakalland. Aż 65 proc. respondentek znało imię i nazwisko Katarzyny Bujakiewicz, a 94 proc. badanych uznało, że doskonale nadawałaby się do promocji bakalii. W analizie wizerunku Kasia Bujakiewicz najczęściej określana była jako osoba radosna (99 proc. badanych), naturalna (95 proc.) i otwarta (92 proc.), która oferuje produkty wysokiej jakości, naturalne, smaczne i zdrowe. Te same określenia pasowały również, zdaniem respondentek, do marki Bakalland. Badania przeprowadzone zostały na grupie kobiet w wieku 25-49 lat, mieszkające w miastach powyżej 50 tyś mieszkańców.

Kampania ma charakter długoterminowy i obejmuje obecność w TV (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), wspieraną prasą, działaniami w Internecie, materiałami POS oraz PR. Relacje z wizyty Katarzyny Bujakiewicz na plantacjach będzie można obejrzeć w telewizji śniadaniowej. Dodatkowo zaplanowano wiele niestandardowych akcji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj