…przygotowywanie zdrowych posiłków.
Najnowsza propozycja w portfolio marki Florina by Emalia Pleszew, to emaliowane garnki i naczynia, wyróżniające się najwyższą jakością materiałów oraz oryginalną stylistyką. W sprzedaży dostępne są obecnie dwie wyjątkowe linie – Scandi oraz Majolica. Scandi nawiązuje do modnego skandynawskiego stylu natomiast Majolica charakteryzuje się wyjątkowymi ornamentami w stylu włoskim.
Zobacz również
Wzór najwyższej jakości
Kolekcja Florina by Emalia Pleszew łączy oryginalne wzornictwo i design z najwyższą jakością materiałów. Emaliowane artykuły gospodarstwa domowego są jednymi z najzdrowszych. Powłoka emaliowana jest antyalergiczna i antybakteryjna – nie zawiera żadnych substancji chemicznych i zapobiega rozwojowi drobnoustrojów. To ergonomiczny i w pełni bezpieczny dla zdrowia produkt, który nie wchodzi w żadne reakcje z przygotowywanymi potrawami. Emaliowane garnki oraz naczynia są również niezwykle wytrzymałe, odporne na zarysowania czy silne detergenty. Można korzystać z nich na wszystkich kuchenkach i myć w zmywarce.
Promocja idei „Fit&Helathy”
To właśnie dzięki tym wyróżnikom, wizja nowej kolekcji marki Florina zyskała uznanie Katarzyny Bujakiewicz. Znana aktorka, aktywna mama i propagatorka zdrowego stylu życia czynnie uczestniczyła w procesie kreacji i projektowania kolekcji. Zgodnie z ideą „Fit&Healthy”, troską o najbliższych i dbałością o codzienną jakość życia. Wizerunek Katarzyny Bujakiewicz pojawi się na wszystkich materiałach POS, m.in. standach. Informacje o kampanii promocyjnej z udziałem Katarzyny Bujakiewicz będą również elementem działań promocyjnych i public relations. Współpraca ma charakter otwarty – w przygotowaniu znajduje się kolejna linia kolekcji Florina by Emalia Pleszew i będzie nazywać się – Kocham Gotować.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing