TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Katarzyna Łęczna i Jacek Kniaź dołączyli do zespołu Teads

O autorze
1 min czytania 2022-11-16

Od września, do zespołu Teads w Polsce dołączyła Katarzyna Łęczna, zasilając tym samym ciągle powiększający się zespół sprzedażowy.

Katarzyna rozpoczęła swoją pracę w środowisku reklamy online w 2013 roku w Polsat Media jako specjalista ds. planowania kampanii reklamowych online w telewizji internetowej ipla. Współpracowała z domami mediowymi, agencjami i klientami bezpośrednimi. Swoje doświadczenie w zespole sprzedaży agencyjnej rozwijała następnie pracując przez 7 lat w Wirtualnej Polsce. Obsługiwała głównie agencje z grupy Publicis, Sigma BIS oraz PHD Media Direction.

W Teads Katarzyna objęła stanowisko senior sales managera, gdzie będzie odpowiedzialna za obsługę agencji Group M, Sigma i Dentsu.

Jacek Kniaź, który zasilił zespół w listopadzie, jako senior performance sales manager (CEE) będzie odpowiedzialny za rozwój produktu, przygotowywanie i wdrażanie strategii oraz inicjatyw adekwatnych do potrzeb poszczególnych rynków, a także wspierał zespoły sprzedażowe w ramach istniejących współprac i w pozyskiwaniu nowych klientów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wcześniej pracował w Wirtualnej Polsce jako performance business development manager, gdzie przez ostatnie miesiące odpowiadał za rozwój produktowy i biznesowy reklamy efektywnościowej, wcześniej przez 3 lata kierował warszawskim zespołem performance’u.

Pierwsze zawodowe kroki stawiał w agencji MMD Polska, gdzie pracował przy klientach z branży technologicznej oraz informatycznej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się