Katarzyna Malczewska-Błaszczuk nową dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec

1 października stanowisko dyrektora ds. marketingu Grupy Żywiec objęła Katarzyna Malczewska-Błaszczuk. Zastąpiła Małgorzatę Lubelską, która awansowała do struktur globalnych Grupy HEINEKEN i pełni obecnie funkcję senior director Global International Brands.
O autorze
1 min czytania 2019-10-28

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk posiada ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Ostatnie cztery lata spędziła za granicą pełniąc role dyrektora marketingu w Heineken Serbia oraz Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach, gdzie odpowiadała za całe portfolio piw, win i alkoholi mocnych.

Pod przewodnictwem Katarzyny Zespół Marketingu w Serbii stworzył strategię rozwoju portfolio marek ukierunkowaną na wzrost wartości, znacząco zwiększył sprzedaż marki Heineken i wzmocnił pozycję mainstreamowej części portfela. Podczas pracy w Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach Katarzyna przyczyniła się m.in do podwojenia udziału innowacji w sprzedaży, wzrostu udziałów rynkowych marek lokalnych i przywrócenia pozytywnych trendów sprzedaży marki Heineken.

Przed podjęciem zadań w międzynarodowych strukturach Grupy Heineken, Katarzyna pełniła role zarządcze w marketingu i sprzedaży Grupy Żywiec w tym funkcje marketing managera marki Tatra, marek regionalnych i innowacji oraz managera ds. Trade Marketingu.

Wcześniej przez 10 lat Katarzyna związana była z firmą Coca-Cola Poland Services.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Katarzyna jest absolwentką Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing