Mazur z branżą związana jest od 2015 roku. Swoją karierę rozpoczęła w jednej z krakowskich agencji, gdzie wspierała realizację strategii dla restauracji Browar Lubicz. Jej portfolio uzupełniają klienci wywodzący się głównie z sektora usług beauty, w tym: Bielenda, Cliniqmed, Topestetic, Neness czy KASPA. Realizowała działania z zakresu obsługi social media, jak również współpracowała przy realizacji sesji produktowych.
Obecnie Mazur wchodzi w skład dedykowanego zespołu dla klienta Alior Bank. Do jej zadań należy współtworzenie publikowanego na Facebooku i Twitterze contentu, śledzenie aktualnych trendów w komunikacji oraz współpraca z teamem moderatorów.
Zobacz również
Katarzyna Mazur jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Studia ukończyła ze specjalizacją Public Relations. Już podczas studiów mocno zaangażowała się w działalność społeczną – była m.in. pomysłodawczynią studenckiej inicjatywy, która zajmowała się organizowaniem wydarzeń o charakterze naukowym oraz kulturalnym. Miały one na celu podwyższyć partycypację studentów w sprawach akademickich, a dodatkowo pogłębić ich identyfikację z uczelnią.
Prywatnie pogłębia wiedzę z zakresu renowacji, interesuje się wnętrzami, a jej mieszkanie – jak sama mówi – wypełniają antyki o bogatej przeszłości. Jej pasją jest fotografia. Kocha podróże. Jej najbliższy cel podróżniczy to Afryka.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]