Harbingers tworzy zespół ekspertów i pasjonatów marketingu i e-commerce. W portfolio agencji można znaleźć takie marki jak Castorama, Tally Weijl, 4F, Joyco, Oknoplast, czy Capgemini.
– Ten rok był dla nas czasem kluczowych zmian – począwszy od gruntownej zmiany identyfikacji wizualnej, po imponujący rozwój agencji – dołączyło do nas wielu doświadczonych specjalistów. Nie osiadamy na laurach, nagrody i wyróżnienia motywują nas do zdobywania kolejnych szczytów. Cieszę się, że Katarzyna dołączyła do grona Harbingers. Jej doświadczenie oraz wiedza są dla całej agencji cennym wsparciem. Jestem przekonany, że efekty współpracy szybko odczują również Partnerzy Harbingers – podsumowuje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.
Zobacz również
W ramach współpracy z Harbingers Partyka jako client success developer zajmie się szeroko rozumianym budowaniem relacji z Partnerami oraz wspieraniem ich w rozwoju biznesu. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała m.in. w agencji PromoTraffic, gdzie współpracowała z takimi markami jak Puccini, czy BP.
Jak sama przyznaje, do zmiany zainspirowała ją kultura organizacyjna Harbingers:
– W Harbingers na samym początku zaintrygowała mnie nazwa agencji i możliwość interpretacji, którą ze sobą niesie. Potem „kupiła mnie” tym, że od pierwszej chwili poczułam się jak część zespołu. Cieszę się na myśl o tym, z kim – zarówno jeśli chodzi o Partnerów, jak i o zespół – będę mogła pracować! – powiedziała Katarzyna Partyka.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing