Kasia Radecka powróciła do agencji V&P po 17 latach. To tutaj rozpoczęła swoją karierę zawodową w roli account managera. Przez blisko 16 lat związana była z Kompanią Piwowarską, gdzie w dziale korporacyjnym zajmowała się komunikacją wewnętrzną, zewnętrzną i CSR-em. Była członkiem Komisji Odpowiedzialnego Marketingu i Sprzedaży. Jako sustainable development manager tworzyła i wdrażała strategię CSR w Polsce i Europie, rozwijała wolontariat pracowniczy i relacje ze społecznościami lokalnymi. Prowadziła szkolenia dla agencji reklamowych z zakresu odpowiedzialnej komunikacji marketingowej. Ostatnio współpracowała z zespołem ekspertów Diaphane software, który opracowała platformę do tworzenia raportów CSR. Powrót Kasi Radeckiej do zespołu V&P wzmocni grono ekspertów agencji specjalizującej się w marketingu konwersji 360.
Maciej Piątek ma kilkunastoletnie doświadczenie na stanowisku dyrektora kreatywnego. Przez ostatnich kilka lat związany był m.in. z agencją About Ad i Morski Studio, gdzie pracował jako creative director. Swoją przygodę z reklamą rozpoczął 18 lat temu. Jest twórcą, grafikiem i demonologiem. Rozprawia się ze złem czyhającym w mailach klientów, sprawnie pacyfikując je humorem na facebookowym profilu „The Brief – co znosi psychika grafika”.