Do działu strategii agencji Isobar Polska, po kilkuletniej przerwie, powraca Katarzyna Strachota, która objęła stanowisko customer experience strategy lead. W styczniu 2016 przeszła z Isobar do PwC, gdzie pełniła rolę Senior Consultant w działach Data Analytics i Doradztwie Strategicznym. Następnie pracowała w Saatchi & Saatchi, gdzie odpowiadała za strategię w obszarze digital m.in. dla takich marek jak IKEA i Carrefour.
Realizowane przez nią kampanie zdobyły liczne nagrody, m.in. Effie, Golden Drums, Mixx Awards, Golden Arrow, CLIO i 2 shortlisty Cannes Lions.
Zobacz również
Jest absolwentką Uniwersytetu w Heidelbergu i Uniwersytetu Warszawskiego.
Dział strategii Isobar Polska został w tym roku wzmocniony także przez Jakuba Tomkiewicza, który objął stanowisko commerce strategy lead, Macieja Podgórskiego jako commerce partnerships lead i Piotra Białozora-Fiećko w roli commerce analytics lead, wszyscy przyszli z Publicis Groupe.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach