Kaufland i IKEA razem dla swoich klientów

Pod wybranymi marketami Kaufland pojawiły się Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA. W ten sposób obie firmy dbają o komfort i bezpieczeństwo swoich klientów.
O autorze
1 min czytania 2020-11-27

– W obliczu pandemii staramy się zapewnić naszym klientom nie tylko dostęp do podstawowych produktów spożywczych czy higienicznych, ale także szereg usług, które cechuje oszczędność czasu, wygoda i bezpieczeństwo. Przykładem tego jest dostarczanie zakupów bezpośrednio do domu za pośrednictwem Everli czy też usługa Click&Collect umożliwiająca zdalną rezerwację produktów. Dzięki kooperacji z firmą IKEA stwarzamy naszym klientom kolejną możliwość – bezpieczny i wygodny odbiór zamówień dokonanych online w sklepie partnera przy okazji wizyty w naszym markecie. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie ucieszy zarówno klientów sklepu IKEA, jak i sieci Kaufland – komentuje Maja Szewczyk z Kaufland Polska.

Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA działają obecnie przy siedmiu sklepach Kaufland. Ponieważ usługa spotkała się z pozytywnym odbiorem klientów, zostanie rozszerzona o kolejne lokalizacje. Na wybranych parkingach należy szukać wydzielonej przestrzeni z samochodem IKEA.

Uruchomione Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA:

  • Chełm (Aleja 3-go Maja 20)
  • Leszno (Al. Konstytucji 3 Maja 9)
  • Łomża (Al. J. Piłsudskiego 33)
  • Nowy Sącz (ul. Bulwar Narwiku 22)
  • Stalowa Wola (ul. Komisji Edukacji Narodowej 47)
  • Suwałki (ul. Wierusza-Kowalskiego 2)
  • Wałbrzych (ul. Długa 4 B)
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj