Kino na leżakach to największe w Polsce mobilne kino pod gołym niebem. Projekcje są darmowe, a poza seansem uczestnicy mogą liczyć również na towarzyszące atrakcje w postaci konkursów z nagrodami oraz upominki. W tym roku ponownie dodatkowe niespodzianki zapewnia sieć Kaufland – sponsor inicjatywy, który poza nagrodami dla miłośników kina przygotował również specjalną fotościankę.
Jest to jubileuszowa, 10. edycja projektu. Pierwszy pokaz odbędzie się już 10 czerwca w Częstochowie, podczas którego będzie można obejrzeć film „Szef Roku” z Javierem Bardemem w roli głównej. W repertuarze znajdziemy również „Kogel Mogel 4”, „Za jakie grzechy dobry Boże”, „Klub rozwodników” oraz wiele innych hitów kinowych. W trakcie wieczornych projekcji do dyspozycji widzów będzie kilkaset leżaków, a ekran o wymiarach 15×10 m pozwoli w pełni oddać się przyjemności oglądania.
Zobacz również
Tegoroczna edycja zawita m.in. do Częstochowy, Sieradza, Koszalina, Ustronia Morskiego czy Sarbinowa.
Udział w projekcji jest darmowy, a szczegółowy repertuar znajduje się na stronie internetowej.
![Zintegrowana przyszłość branży reklamy cyfrowej. Jakie odpowiedzi przyniosło Forum IAB 2025 [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/Forum-IAB-2025_cover-142x0-c-default.jpg)
Zintegrowana przyszłość branży reklamy cyfrowej. Jakie odpowiedzi przyniosło Forum IAB 2025 [PATRONAT]