TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kaufland łączy siły z Polską Radą Centrów Handlowych

Sieć Kaufland dołączyła właśnie do społeczności ponad 200 firm zrzeszonych w Polskiej Radzie Centrów Handlowych. Jest to największa w Polsce organizacja, która od 18 lat wyznacza kierunki rozwoju branży handlowo-usługowej, bazując na aktualnych trendach rynkowych, wymianie wiedzy czy doświadczeń.
O autorze
1 min czytania 2022-02-14

Stowarzyszenie łączące pracodawców oraz pracowników handlu i nieruchomości handlowych zyskało nowego partnera. Kaufland wesprze organizację, wnosząc wiedzę i doświadczenie w obszarze retail zdobyte zarówno na rynku lokalnym jak i międzynarodowym. Sieć sukcesywnie zwiększa liczbę swoich marketów w Polsce i za granicą. W kwestiach dotyczących wynajmu powierzchni kieruje się przede wszystkim potrzebami klientów, zapraszając do współpracy wielu lokalnych przedsiębiorców. Sieć sama jest jednocześnie najemcą powierzchni w centrach handlowych, m.in. jednego z największych w Polsce – Silesii City Center.

Cieszymy się z naszego członkostwa w Polskiej Radzie Centrów Handlowych. Wniesiemy do niej  ważny dla branży know-how, a równocześnie będziemy czerpać z najlepszych praktyk rynkowych. Wspólna wymiana doświadczeń w branży handlowo-usługowej jest dzisiaj niezbędna, szczególnie w czasach trudnej, pandemicznej rzeczywistości – mówi Ewelina Jarosińska, członek zarządu Kaufland Polska.

PRCH zrzesza wszystkich największych właścicieli i zarządców centrów handlowych oraz marki i sieci handlowe, które są kluczowymi uczestnikami rynku. Organizacja promuje najlepsze praktyki branżowe, prowadzi działania na rzecz rozwoju polskiego handlu oraz uczestniczy w projektach badawczych, w tym wydaje raporty o stanie rynku przygotowane z  grupą ekspertów firm członkowskich. Regularnie spotyka się z przedstawicielami administracji rządowej i publicznej, reprezentując merytoryczny głos branży centrów handlowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj