W ramach nowej kampanii emitowany będzie spot TV, w którym podglądamy „punkciaki”, czyli maskotki Programu PAYBACK kryjące się za produktami w sklepie. „Punkciaki” pod nieobecność klientów bawią się, a każdemu z nich nadano zabawny wygląd i charakter. Gdy w sklepie pojawiają się klienci, „punkciaki” podążają za nimi przynosząc im dosłownie i w przenośni same korzyści. Kampania zachęca nowych użytkowników programu PAYBACK do odebrania i rejestracji karty w sieci Kaufland, a dotychczasowych użytkowników Programu do odwiedzenia sklepów w celu dalszego zbierania punktów.
Kampania będzie komunikowana w telewizji, radio, kinach i internecie. Ma także silne wsparcie BTL – zarówno ze strony sieci Kaufland, jak i PAYBACK.
Zobacz również
Pod koniec zeszłego roku Leo Burnett wygrał przetarg na całościową strategiczno-kreatywną obsługę sieci sklepów Kaufland.
Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.
Za realizację kampanii odpowiadają:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Leo Burnett Warszawa
Executive Creative Director: Maciej Porębski
Scenariusz: Marek Wyżnikiewicz, Piotr Dugin
Account: Marta Tuczyńska, Alicja Tyszka
Producent: Jolanta Skuza
Studio Filmowe: Feelmovie
Animacja: Platige Image
Słuchaj podcastu NowyMarketing