Kaufland, PAYBACK i Leo Burnett

Właśnie ruszyła najnowsza kampania sieci sklepów Kaufland, która informuje o dołączeniu sieci do grona kluczowych partnerów największego multipartnerskiego programu lojalnościowego w Polsce. Kampania powstała we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa.
O autorze
1 min czytania 2018-04-27

W ramach nowej kampanii emitowany będzie spot TV, w którym podglądamy „punkciaki”, czyli maskotki Programu PAYBACK kryjące się za produktami w sklepie. „Punkciaki” pod nieobecność klientów bawią się, a każdemu z nich nadano zabawny wygląd i charakter. Gdy w sklepie pojawiają się klienci, „punkciaki” podążają za nimi przynosząc im dosłownie i w przenośni same korzyści. Kampania zachęca nowych użytkowników programu PAYBACK do odebrania i rejestracji karty w sieci Kaufland, a dotychczasowych użytkowników Programu do odwiedzenia sklepów w celu dalszego zbierania punktów.

Kampania będzie komunikowana w telewizji, radio, kinach i internecie. Ma także silne wsparcie BTL – zarówno ze strony sieci Kaufland, jak i PAYBACK.

Pod koniec zeszłego roku Leo Burnett wygrał przetarg na całościową strategiczno-kreatywną obsługę sieci sklepów Kaufland.

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację kampanii odpowiadają:

Leo Burnett Warszawa
Executive Creative Director: Maciej Porębski
Scenariusz: Marek Wyżnikiewicz, Piotr Dugin
Account: Marta Tuczyńska, Alicja Tyszka
Producent: Jolanta Skuza
Studio Filmowe: Feelmovie
Animacja: Platige Image

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się