Kaufland rozwija usługę K-Scan – sieć wprowadza możliwość skanowania produktów za pomocą smartfonu

Kaufland inwestuje w nowoczesne rozwiązania, które mają ułatwić i skrócić klientom proces zakupowy. Są to m.in. kasy samoobsługowe oraz usługa K-Scan umożliwiająca samodzielne skanowanie produktów w trakcie zakupów.
O autorze
1 min czytania 2023-10-20

Usługę samodzielnego skanowania produktów K-Scan wprowadzono jesienią 2022 roku w wybranych marketach sieci w Polsce. Rozwiązanie zostało entuzjastycznie przyjęte przez klientów, dlatego kilka miesięcy później, w marcu br. K-Scan wdrożono w kolejnych kilkudziesięciu placówkach. Do tej pory klienci skorzystali z mobilnych skanerów prawie pół miliona razy. Teraz Kaufland poszedł o krok dalej, umożliwiając samodzielne skanowanie produktów za pomocą smartfonów z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Po pomyślnych testach w sklepie przy ul. Bardzkiej we Wrocławiu z aplikacji wzbogaconej o funkcję K-Scan można korzystać już w 35 placówkach Kaufland. 

Usługa K-Scan dostępna jest dla klientów zarejestrowanych w programie lojalnościowym Kaufland Card i posiadających smartfon z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Aby korzystać ze skanera w telefonie, po zainstalowaniu aplikacji należy wypełnić formularz rejestracyjny, zaakceptować warunki użytkowania i potwierdzić swoją aktualną lokalizację. Następnie wystarczy skanować produkty podczas zakupów za pomocą smartfonu, a na koniec wygodnie zapłacić za nie przy kasie samoobsługowej, skanując kod QR.

Usługa K-Scan z funkcją skanowania produktów zarówno za pomocą skanerów, jak i smartfonu jest

dostępna w następujących lokalizacjach:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Wrocław – ul. Bardzka 1a

 Wrocław – ul. Długa 37/47

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się