TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kaufland udostępnia gazetkę na WhatsAppie

Kaufland udostępnia gazetkę na WhatsAppie
Polacy lubią oszczędzać, dlatego aktywnie szukają promocji. Z badań wynika, że 90 proc. klientów regularnie przegląda gazetki z ofertami marketów, przygotowując się w ten sposób do zakupów. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi Kaufland, który dla wygody klientów umożliwia błyskawiczny dostęp do swojej gazetki promocyjnej na WhatsAppie.
O autorze
1 min czytania 2024-05-24


Aż 98 proc. polskich konsumentów pytanych o zwyczaje zakupowe deklaruje, że często czeka, aż pojawi się promocja na dany produkt1. Jednym z ważniejszych źródeł informacji o ofertach sieci handlowych niezmiennie są gazetki reklamowe. Aktywnie przegląda je zdecydowana większość, bo aż 90,3 proc. konsumentów, przy czym ponad 40 proc. robi to przynajmniej kilka razy w tygodniu2.

Chcąc ułatwić klientom dostęp do informacji o swoich ofertach, Kaufland, jako pierwszy sprzedawca detaliczny w Polsce rozszerza dystrybucję gazetek online o dodatkowy kanał. Teraz gazetkę z najnowszymi ofertami można mieć pod ręką w telefonie, a dokładniej na WhatsAppie.

– Jesteśmy przekonani, że możliwość codziennego przeglądu ofert promocyjnych pozwala konsumentom, w tym również klientom naszej sieci, lepiej planować zakupy i zarządzać domowym budżetem. Nasze aktualne gazetki i informacje o promocjach specjalnych dostępne są na stronie internetowej, w aplikacji Kaufland, a także w marketach. Biorąc jednak pod uwagę, jak bardzo współcześni konsumenci są aktywni w mediach społecznościowych oraz kanałach komunikacji mobilnej i mając świadomość, że wielu z nich na bieżąco analizuje i porównuje oferty, zdecydowaliśmy o udostępnieniu naszej gazetki na WhatsAppie. Dzięki temu klienci mają nieograniczony, błyskawiczny dostęp do informacji o promocjach zawsze pod ręką – mówi Marta Rumak, dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.

Aby otrzymywać gazetkę Kaufland na WhatsApp, wystarczy zeskanować swoim smartfonem kod QR dostępny m.in. na stronie internetowej Kaufland WhatsApp, wysłać wiadomość i wybrać swój ulubiony market, a następnie wyrazić zgodę na cotygodniowe bezpłatne przesyłanie gazetek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

1Badanie ARC Rynek i Opinia zrealizowane metodą CAWI, na reprezentatywnej grupie Polaków N=600, w maju 2023 r.
2Badanie zrealizowane na potrzeby projektu branżowego „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”, 2023 r.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się