Wśród konsumentów obserwuje się stały wzrost zainteresowania zakupami online. Jak wynika z danych Gemius, już 77 proc. użytkowników w Polsce kupuje w Internecie*. Trend ten wzmocniła pandemia. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Kaufland już w 2020 roku nawiązał współpracę z Everli. Dzięki jej rozwojowi mieszkańcy kolejnych dziesięciu miejscowości zyskają szybki i wygodny dostęp do produktów sieci, które zostaną dostarczone pod same drzwi domu. Łącznie usługą objętych jest już czterdzieści sześć miast.
W sieci Kaufland nieustannie pracujemy nad tym, aby maksymalnie ułatwić klientom codzienne zakupy. Poza cyfrowymi rozwiązaniami, które wprowadzamy w naszych sklepach stacjonarnych, koncentrujemy się na rozwoju usługi zakupów online z dostawą do domu. Zamówienie możemy złożyć z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, oszczędzając czas, którego często nam brakuje. Zainteresowanie tą formą zakupów ciągle rośnie, dlatego postanowiliśmy zaoferować ją mieszkańcom kolejnych dziesięciu miejscowości – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Zobacz również
Misją Everli jest troskliwe dbanie o codzienne zakupy wszystkich osób, które nie chcą lub nie mogą wybrać się do sklepu osobiście. Dążymy do tego, aby wygodne zakupy online nie były luksusem dostępnym jedynie mieszkańcom największych miast, dlatego uruchamiamy usługę w kolejnych mniejszych miejscowościach. Dzięki atrakcyjnej ofercie naszych partnerów, takich jak Kaufland, jesteśmy w stanie zaoferować nowym klientom szeroki wybór i atrakcyjne ceny już od pierwszego dnia działania platformy, dlatego bardzo cieszymy się z rozszerzenia współpracy na nowe obszary – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Chief Business International Everli.
Zamówienie można złożyć w bardzo prosty sposób – za pośrednictwem strony www.everli.com lub za pomocą darmowej aplikacji na smartfonie. Klienci mają do wyboru ponad 6500 produktów dostępnych w ofercie sieci Kaufland. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Usługa dostawy realizowana jest w wybranym przez klienta przedziale czasowym, od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe w godzinach 9-23. Standardowy koszt dostawy wynosi 9,90 zł.
Dodatkowym atutem jest możliwość zbierania punktów PAYBACK przez posiadaczy zarejestrowanej karty. Wystarczy wprowadzić numer swojej karty na końcu zamówienia złożonego za pośrednictwem Everli. Punkty zostaną naliczone po wykonaniu zlecenia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
* Gemius „E-commerce w Polsce 2021”, www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/raport-e-commerce-w-polsce-2021.html.
Słuchaj podcastu NowyMarketing