Kaufland jest jedną z pierwszych sieci z branży retail, która wkroczyła do wirtualnego świata Minecraft, oferując graczom wyjątkową możliwość doświadczenia cyfrowej rzeczywistości, w której zakupy i rozrywka przenikają się w innowacyjny sposób. Stworzony świat nie tylko wiernie odwzorowuje rzeczywiste sklepy sieci, ale także wzbogacony jest o interaktywne i kreatywne elementy, które angażują użytkowników oraz inspirują do odkrywania nowych form zakupowych doświadczeń. W ten sposób Kaufland redefiniuje podejście do handlu detalicznego w wirtualnym uniwersum Minecraft.
– Tworząc przestrzeń Kaufland w tak popularnej grze jak Minecraft budujemy most między światem fizycznym a cyfrowym, prezentując naszą markę w atrakcyjny i nowoczesny sposób. To kolejny krok w kierunku innowacyjnych działań komunikacyjnych, które pozwalają nam dotrzeć do młodszych odbiorców poprzez odpowiednie dla nich kanały. Co istotne, integracja treści edukacyjnych w środowisku gamingowym umożliwia przekazywanie wiedzy poprzez mechanizmy grywalizacji, co zwiększa zaangażowanie i sprzyja trwałemu zapamiętywaniu kluczowych wartości – mówi Marta Rumak, dyrektor Pionu Digital w Kaufland Polska.
Zobacz również
Marka Kaufland jest już obecna w świecie gier na platformach takich jak Roblox, GTA, Animal Crossing czy League of Legends. Minecraft stanowi uzupełnienie wcześniejszych działań, będąc jednocześnie przykładem otwartości na nowe trendy cyfrowe i sposoby dotarcia do młodszych grup docelowych. Dzięki takim inicjatywom Kaufland skutecznie odpowiada na potrzeby pokolenia Z – grupy silnie obecnej w przestrzeni wirtualnej, ceniącej autentyczność, angażującą narrację i doświadczenia immersyjne.
Zdjęcie główne: mat. pras.

XXVII edycja Listy 500 i Orły „Rzeczpospolitej” 2025 – znamy laureatów