Kaufland wchodzi na Pinteresta

Sieć Kaufland Polska postanowiła dotrzeć do użytkowników Pinteresta, oferując na swoim kanale treści kulinarne – liczne przepisy na zdrowe, pożywne i smaczne dania oraz przekąski. Zaproponowane przepisy łatwo odtworzyć – wiele z nich bazuje na produktach marek własnych sieci.
O autorze
1 min czytania 2023-01-23

Kaufland debiutuje w kolejnym kanale komunikacji

Pinterest to kanał głównie inspiracyjny, na którym użytkownicy najczęściej poszukują pomysłów i kreatywnych rozwiązań zakupowych, kulinarnych, modowych czy designerskich. Przepisy Kauflandu są dodatkową zachętą dla internautów do spróbowania swoich sił w gotowaniu są nowoczesne aranżacje zdjęciowe ukazujące gotowe potrawy oraz sposób ich podania.

Kaufland prowadzi obecnie kampanię digitalową, głównie w przestrzeni social mediów, nawiązującą do Veganuary – wyzwania mającego na celu zachęcenie konsumentów do spróbowania diety roślinnej. W odpowiedzi na najczęściej pojawiające się obawy – brak pomysłów na dania czy nieznajomość przepisów kuchni wegańskiej – sieć postanowiła zainspirować konsumentów m.in. w nowym medium społecznościowym.

Zainspiruj się!

Obecnie na profilu sieci Kaufland w Pintereście można znaleźć propozycje przepisów kuchni wegańskiej, ale nie tylko. Znajdziemy tam również liczne przepisy idealne np. na karnawałowe dania i przekąski. Szeroki wybór i różnorodność potraw pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie – zarówno miłośnikom kuchni polskiej, jak i fanom orientalnych smaków czy słodkich przekąsek. Pinterest sieci Kaufland to również doskonała inspiracja przed rodzinnymi spotkaniami oraz ważnymi wydarzeniami – kanał będzie nieustannie uzupełniany o kolejne przepisy adekwatne do pory roku czy nadchodzących świąt. Dla ułatwienia dania podzielone są na kategorie – znajdziemy tam m.in. przekąski, pomysły na lunche, pożywne śniadania czy oryginalne przepisy świąteczne.  

Profil sieci na Pintereście dostępny jest pod tym linkiem.   

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj