Kaufland wspiera odpowiedzialną jazdę podczas kolejnej edycji SpeedGames

16 sierpnia na Torze Modlin znani twórcy internetowi pod czujnym okiem Kuby Przygońskiego będą zgłębiać tajniki bezpiecznej jazdy w wymagających warunkach. Tym razem do grona sponsorów promujących bezpieczną i odpowiedzialną jazdę dołącza sieć Kaufland.
O autorze
1 min czytania 2022-08-16

Kaufland jako odpowiedzialna sieć rozumie, że u podstaw każdego działania leży edukacja. Konsekwentnie angażuje więc klientów w swoje inicjatywy i pokazuje, jak w codziennym życiu zadbać o swoje zdrowie, otaczająca nas naturę oraz własne bezpieczeństwo. Z pomocą zaznanych i lubianych osobistości ze świata social mediów, telewizji i sportu sieć skieruje uwagę odbiorców na kwestię bezpieczeństwa za kierownicą.

Zabawa, rywalizacja i… edukacja

Na Torze Modlin poza pełną emocji rywalizacją oraz dobrą zabawą, istotną rolę będzie miała edukacja w zakresie bezpiecznej jazdy w ekstremalnych warunkach.

Jesteśmy w trakcie wakacyjnych wyjazdów, gdzie ruch na trasach prowadzących do popularnych, turystycznych miejscowości jest większy niż zazwyczaj. To bardzo istotne, aby zachować wzmożoną czujność i za każdym razem wsiadając za kierownicę, być świadomym możliwych zagrożeń. Jako sieć, w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, regularnie wspieramy ciekawe i niestandardowe inicjatywy edukacyjne – mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w sieci Kaufland Polska.

Speedgames to show motoryzacyjne, którego organizatorem i gospodarzem jest Kuba Przygoński – znany polski kierowca rajdowy. W trakcie show gwiazdy social mediów, telewizji i sportu sprawdzają oraz doskonalą swoje umiejętności m.in. w jeździe na czas czy w trudnych warunkach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydarzenie odbędzie się w poniedziałek, 16 sierpnia, a jego transmisję będzie można obejrzeć na TikToku i Instagramie Kaufland Polska. Po świecie SpeedGames, specjalnie dla obserwatorów Kaufland, oprowadzać będzie sam Czarek Czaruje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing