Użytkownicy znający poprzednią wersję strony od razu zauważą różnicę –witryna zyskała nowoczesny charakter, jest przyjazna w obsłudze dzięki prostej i przejrzystej nawigacji oraz szybkiemu wczytywaniu stron.
Na nowej stronie kaufland.pl część konsumencka została oddzielona od części korporacyjnej, aby jeszcze łatwiej można było znaleźć poszukiwane informacje. W części konsumenckiej klienci mogą zapoznać się z aktualnymi ofertami sieci marketów, w tym także z ofertami produktów regionalnych, które są dostępne w danym regionie. Dzięki stronie można także dowiedzieć się o specjalnych akcjach promocyjnych i konkursach przygotowanych dla klientów. Na tych, którzy szukają kulinarnych inspiracji, czeka baza przepisów na setki dań, które można stworzyć z produktów kupionych w sieci Kaufland. W części korporacyjnej klienci mogą natomiast m.in. zapoznać się z historią firmy oraz poznać wartości, którymi się kieruje. Osoby zainteresowane pracą w firmie Kaufland mogą także przeglądać na stronie aktualne oferty pracy.
Zobacz również
Nowa witryna oferuje także swoim użytkownikom wyszukiwarkę sklepów, która wyznacza drogę dojazdu do wskazanego marketu. Klienci znajdą też na stronie wszystkie podstawowe informacje o konkretnym sklepie – adres, godziny otwarcia czy numery telefonów.
Nowa strona stwarza także duże możliwości tworzenia list zakupów. Posiadacze konta na kaufland.pl mogą łatwo stworzyć ją na komputerze w domu lub na urządzeniu mobilnym, a po zalogowaniu się do aplikacji będą mogli wyświetlić ją podczas zakupów w markecie.
Korzystanie z Internetu na urządzeniach mobilnych jest coraz bardziej powszechne, dlatego nowa strona kaufland.pl przystosowuje się automatycznie do urządzenia, na którym jest przeglądana – niezależnie od tego czy jest to komputer, smartfon czy tablet. Unowocześniona strona internetowa sieci Kaufland jest dowodem na to, że firma stawia nie tylko na modernizację swoich marketów, ale także dba o jeszcze efektywniejszą komunikację z klientami.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing