Nowy kanał nadawczy na WhatsAppie to kolejne działanie sieci Kaufland, które zrzesza społeczność i w oryginalny sposób przybliża jej różne aktualności. Treści mają charakter rozrywkowy i angażują swoich odbiorców, którzy stanowią już spore grono, bo ponad 27 tys. obserwujących.
Naszym zamysłem na pojawienie się w kolejnym kanale komunikacji jest dotarcie do obecnych i potencjalnych klientów z zabawnymi i ciekawymi treściami. Na naszym kanale nadawczym publikujemy m.in. memy, sondy, typowo rozrywkowe viralowe posty nawiązujące do bieżących wydarzeń czy kalendarza. Odbiorcy mogą na nie reagować za pomocą często używanych dziś emotikonów. Cieszymy się, że pierwsze publikacje zdobyły tak duży odzew. Na ten moment badamy potencjał tego medium, aby móc wykorzystywać je jak najlepiej. Naszym priorytetem jest bezpośredni kontakt z odbiorcami – chcemy łączyć społeczność poprzez treści humorystyczne, pokazując tym samym sieć Kaufland jako markę nowoczesną i otwartą na bezpośrednią komunikację z klientami – mówi Marta Rumak, dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.
Zobacz również
Jak znaleźć Kaufland na WhatsAppie?
Aby obserwować kanał sieci Kaufland na WhatsAppie, wystarczy otworzyć aplikację w telefonie, kliknąć „Uaktualnienia” w lewym dolnym rogu, wyszukać „Kaufland Polska” wśród kanałów i wybrać „Obserwuj”. Jeżeli na bieżąco chcemy otrzymywać powiadomienia o nowych wiadomościach, należy je włączyć, klikając dzwoneczek znajdujący się w prawym górnym rogu kanału.
PS. Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak stworzyć skuteczną komunikację marki, a także sprawdzić, co jest ważne dla konsumentów w 2024 roku, to zapraszamy Was na webinar Stratosfery! Zapisy są otwarte pod linkiem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach