Chcesz stworzyć skuteczną komunikację marki? Dowiedz się, co jest ważne dla konsumentów w 2024 roku [WEBINAR]

Chcesz stworzyć skuteczną komunikację marki? Dowiedz się, co jest ważne dla konsumentów w 2024 roku [WEBINAR]
Jesteś na etapie tworzenia nowej strategii marki lub komunikacji? Zapisz się na webinar i dowiedz się, jakie obszary contentowe będą ważne dla konsumentów w ciągu najbliższych 2–3 lat.
O autorze
1 min czytania 2024-01-03

Content ma olbrzymi wpływ na wzrost twojej marki i tworząc jej strategię nie możesz o tym zapomnieć. Jednak jaki content jest dla konsumenta najważniejszy? Tego dowiesz się w bezpłatnym webinarze, który przygotowaliśmy we współpracy z Filipem Beźnickim ze Stratosfery ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

Dzięki webinarowi:

  • Poznasz dwie główne teorie wzrostu marek i zrozumiesz, jaką rolę odgrywa content w każdej z nich;
  • Zrozumiesz, co jest kluczowe w budowaniu komunikatu do konsumenta i dzięki czemu marka wygrywa;
  • Dowiesz się, o czym nie możesz zapomnieć tworząc strategię marki i komunikacji, aby konsument wybrał ciebie, a nie konkurencję.

Wszystkie analizy, które zobaczysz zostaną na modelu, DYLEMATA™, służącemu Stratosferze do opracowywania strategii jej klientów.

Dla kogo?

  • Dla każdego kto odpowiada za marketing i zajmuje się marką i kontentem w swojej organizacji.
  • Dla każdego kto chce zrozumieć, co będzie ważne dla konsumenta w ciągu najbliższych 2-3 lat.
  • Dla tych, którzy chcą zrozumieć jak odpowiednio interpretować dominujące teorie marketingowe (między innymi „How Brands Grow?” Byrona Sharpa i Jenni Romaniuk) i budować skuteczną komunikację dla swoich marek.
  • Dla tych, którzy chcą się zainspirować i zobaczyć kilka ciekawych case-study być może w nowym świetle.

Bezpłatny webinar będzie mieć miejsce 12 stycznia o godz. 10:00 na platformie ClickMeeting. Liczba miejsc ograniczona.

Zarejestruj się za pomocą tego formularza

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poznaj naszego prelegenta

Filip Beźnicki

Filip Beźnicki, Partner Zarządzający w Stratosferze

Od 15 lat zajmujący się budowaniem marek, pracując w tym czasie dla największych reklamodawców na rynku: między innymi P&G, Coca-Cola, czy IKEA i wielu innych. Szerokie doświadczenie zawdzięcza pracy strategicznej zarówno w agencjach mediowych, jak i kreatywnych. Wielokrotny prelegent na FORUM IAB, gdzie tezy z jego prezentacji inspirują gorące dyskusje na rynku (ostatnio na tapetę wzięty został Byron Sharp i jego „How Brands Grow?”). Juror w konkursach branżowych: MIXX (w Polsce, Bułgarii, Rumunii), czy Innovation; kampanie, za które odpowiadał wielokrotnie zdobywały nagrody Effie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się