Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kaufland zachęca klientów do wzięcia udziału w wielkanocnych zbiórkach żywności

Kaufland zachęca klientów do wzięcia udziału w wielkanocnych zbiórkach żywności
Dwa razy w roku w okresie przedświątecznym Kaufland wspólnie z Caritas Polska oraz Bankami Żywności organizuje w swoich sklepach zbiórki produktów dla najbardziej potrzebujących. Podczas ostatniej akcji klienci sieci przekazali 14 ton produktów.
O autorze
1 min czytania 2024-03-07

W piątek i sobotę (8, 9 marca 2024 r.) Kaufland we współpracy z Caritas Polska organizuje pierwszą tegoroczną zbiórkę żywności. W tych dniach w wybranych sklepach staną specjalnie oznaczone kosze, które będzie można wypełnić produktami o długim terminie przydatności do spożycia, takimi jak makarony, kasze, konserwy, olej, mąka, słodycze, kawa czy herbata. Następne zbiórki zaplanowane są na 15 i 16 marca br. i odbędą się we współpracy z Bankami Żywności.

fot. Materiały prasowe Kaufland

– Wspólnie z Bankami Żywności oraz Caritas Polska od wielu lat organizujemy zbiórki żywności przed Świętami Bożego Narodzenia, oraz Wielkanocą. W wiosennej odsłonie akcji weźmie udział 57 marketów naszej sieci. Zachęcamy wszystkich klientów do podzielenia się produktami, które pozwolą zorganizować święta osobom samotnym, starszym i ubogim – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Zdjęcie główne: materiały prasowe Kaufland

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj