Trwa kampania „Kawa dla Dobrego Kierowcy”, której celem jest edukacja społeczności kierowców o nowych zasadach ruchu drogowego. Głównym elementem kampanii jest rozwiązanie quizu z zakresu jazdy na suwak, korytarza życia czy ograniczeń prędkości w terenie zabudowanym.
Na czym dokładnie polega akcja? Kampania podzielona została na 5 etapów:
Zobacz również
- Banery w aplikacji – wszystkim aktywnym użytkownikom Yanosika, którzy znajdą się w obrębie stacji Orlen, wyświetlą się banery m.in. z komunikatem: #DobryKierowca jeździ na suwak. Banery zachęcają także do rozwiązanie quizu.
- Pushe – użytkownikom zostanie wysłany push na telefon zachęcający do rozwiązania quizu.
- Samouczek – po przejściu do quizu wyświetla się samouczek z informacjami o nowych zasadach w ruchu drogowym. Kierowca ma zatem szansę poznać lub wzbogacić wiedzę o nowych zasadach ruchu drogowego.
- Quiz – głównym elementem kampanii jest rozwiązanie quizu, od wyniku którego zależy czy kierowca otrzyma nagrodę.
- Kupon – po rozwiązaniu quizu kierowca otrzymuje kupon na kawę ze zniżką 50%. Rabat można odebrać w zakładce KUPONY. Każdego dnia dostępna jest nowa pula tysiąca kuponów, co zwiększa szansę na wygraną.
Tak szeroko zakrojona kampania sprawia, że przekaz trafia do znacznej grupy kierowców. Działania marketingowe w obszarze mobile wspierane są także poprzez social media obu firm, które skupiają setki tysięcy fanów.
Kampania trwa do 29 marca br., natomiast ze zdobytego kuponu można skorzystać do 30 kwietnia br.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell