Kawa dla szpitali – Tefal HOME&COOK wspiera personel medyczny

Sieć sklepów Tefal HOME&COOK (Groupe SEB) zrealizowała akcję wsparcia szpitali w całym kraju. Personel otrzymał między innymi ekspresy do kawy marki Krups, a wszystko zaczęło się od pewnego posta na Facebooku…
O autorze
1 min czytania 2020-04-14

Kilka dni temu na Facebooku pojawił się post jednego z pracowników szpitala w Bydgoszczy. Zgłaszał on, że zepsuł im się ekspres do kawy. Natychmiast zauważyli to pracownicy lokalnego Tefal HOME&COOK, którzy obecnie przenieśli się ze swoimi działaniami do sieci. Zgłosili sprawę do centrali marki i tak oto narodziła się akcja „Kawa dla szpitala”.

– Już następnego dnia po apelu na Facebooku nasi pracownicy z Bydgoszczy dostarczyli do szpitala nowy ekspres. Cieszyliśmy się, że mogliśmy pomóc jednemu szpitalowi, ale wiedzieliśmy, że możemy zrobić znacznie więcej – mówi Marta Sidor, marketing manager Tefal HOME&COOK.

Do 31 szpitali w całym kraju trafiły ekspresy do kawy, ale również odkurzacze, czajniki i inne sprzęty, które ułatwią pracę personelu medycznego i lekarzy. „Dzięki pomocy sklepu Tefal HOME&COOK możemy działać napędzani kofeiną” – napisali w podziękowaniu pracownicy szpitala w Bydgoszczy. Personel z innych szpitali również opublikował w sieci wiele podziękowań – zarówno tekstowych, jak i w formie zdjęć.

– Ta akcja to włączenie się w walkę z koronawirusem, w którą włącza się coraz więcej marek. Szczególnie ciekawe jest to, że udało się nam zareagować na konkretną potrzebę zasygnalizowaną w sieci przez pracowników ochrony zdrowia. To pokazuje, że naprawdę warto prowadzić realny dialog, a nie komunikację, gdzie mamy nadawcę i odbiorcę przekazów – mówi Agnieszka Stecko z Nieagencji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj