Kawa Inka – tradycyjnie dobra w swej naturze

Nowe opakowanie Kawy Inki oraz hasło „Dobra w swej naturze” ma podkreślić naturalność jej składników. Inka to polska kawa z tradycjami, ale doskonale wpisuje się w nowoczesne trendy związane ze zdrowym i świadomym żywieniem – przekonuje Marta Pawlas z firmy Grana.
O autorze
1 min czytania 2015-01-16

Inka w nowych opakowaniach dostępna będzie na półkach sklepowych od stycznia 2015 roku.

Nowe opakowanie Inki

Klasyczną Kawę Inkę zna każdy Polak. To jeden z nielicznych polskich produktów, który może pochwalić się taką rozpoznawalnością – wspomagana znajomość marki to aż 92 proc.. Kategoria kaw zbożowych na rynku kaw w Polsce wciąż się rozwija i odnotowuje wzrosty z roku na rok. (źródło: Nielsen – dane YTD DJ14 ). Marka Inka jest liderem i synonimem tej kategorii. Jej udziały w długim okresie rosną i wynoszą – ilościowo 57 proc. i wartościowo 64 proc. (źródło: Nielsen – dane YTD DJ14 ).

Nowe opakowanie oraz hasło „Dobra w swej naturze” ma podkreślić naturalność składników kawy, walory smakowe produktu i ułatwić czytanie etykiet. Inka to polska kawa z tradycjami, ale doskonale wpisuje się w nowoczesne trendy związane ze zdrowym i świadomym żywieniem. Dlatego zdecydowaliśmy się też na nowe logo, apetyczną prezentację kawy, świeże, żywe zboża i kluczowe benefity na froncie opakowania – informuje Marta Pawlas, Brand Manager marki.

Walory odżywcze i smakowe klasycznej Inki to efekt oryginalnej receptury z 1971 roku. Do dziś kawa jest kompozycją składników pozyskiwanych w Polsce: jęczmienia, żyta, cykorii i buraków cukrowych. Wysoka zawartość zbóż sprawia, że Inka jest łagodna i pełnowartościowa. Może być pita przez dzieci od 3 roku życia, kobiety w ciąży i karmiące.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warianty:

  

Więcej smaku na opakowaniu

Poza klasyczną Kawą Inką, nową szatę graficzną otrzymały też jej warianty smakowe. Odpowiednie elementy graficzne podkreślają smak mleka, karmelu i czekolady – jednocześnie obiecując sięgającym po nią łasuchom subtelny aromat i naturalność składników.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Inka smakowa: z mlekiem, karmelowa, czekoladowa – 200 g

Kawa Inka w wersji funkcjonalnej

Na bazie tradycyjnej receptury powstały także nowe warianty Inki wzbogacone o błonnik, magnez, wapń i witaminy. Tu także pojawiły się zmiany w grafice opakowania. Poza podkreśleniem benefitów kawy znacznie wyraźniej widoczna jest informacja o dodatkowych składnikach.

Inka wzbogacona: Błonnik, Magne, Wapń i witaminy – 100 g

Kawa Inka w nowych opakowaniach będzie dostępna na półkach sklepowych w całym kraju od 1 stycznia 2015 roku. Cena kawy pozostanie bez zmian.